پایگاه خبری خانه فوتبال:

نسیم ادبی بازیگر ایرانی است. نسیم ادبی به تازگی همسر خود را از دست داده است. نسیم ادبی سبک بازی خاصی دارد. نسیم ادبی در سریال شهرزاد به اوج شهرت خود رسید. نسیم ادبی سابقه درخشانی در تئاتر دارد.

نسیم ادبی

آرایش عجیب نسیم ادبی

آرایش عجیب نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون امروز با واکنش هواداران این سلبریتی روبرو شد. این چهره که ۴۵ ساله که در سال گذشته جزو چهره های پرکار سینما و تلویزیون بود این روزها در فضای مجازی مشغول فعالیت اجتماعی است.

 نسیم ادبی

نسیم ادبی در برنامه کتاب باز

عکس نسیم ادبی و سروش صحت در برنامه کتاب باز را در ادامه برای شما عزیزان قرار دادیم.

برنامه ی کتاب باز که با اجرای سروش صحت فعالیت می کند یکی از برنامه های مفید در جهت ترویج کتابخوانی می باشد.

خانم ادبی هم یکی از بازیگران توانمند کشورمان در سال های اخیر است که در فیلم های زیادی بازی می کند.

 نسیم ادبی

نسبت نسیم ادبی با محمود کلاری

محمود کلاری فیلمبردار معروف دایی نسیم ادبی است اما بسیاری از مردم و هنرمندان از این رابطه خانوادگی مطلع نیستند.

نسیم ادبی در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود درباره پنهان ماندن این نسبت فامیلی گفت:

در زمانی که تازه شروع به کار کردم مادربزرگم از آقای کلاری خواستند که برای ورود به این حرفه به من کمک کنند و آقای کلاری گفت که من هیچ کمکی نمیکنم و همانطور که خودم برای این حرفه زحمت کشیدم هرکسی که بخواهد وارد این حرفه شود باید زحمت بکشد و اگر کسی استعدادش را داشته باشد راهش را پیدا میکند و من اصلا مخالف ورود نسیم در این سن به سینما هستم و من آن روز خیلی ناراحت شدم و شروع کردم به کارکردن تئاتر و امروز خیلی ممنونم از ایشون که راهم را پیدا کردم و هیچوقت دلم نمیخواست اسمشون را بیاورم چون جایگاه ایشون خیلی بزرگ هست و امروز خوشحال ترم چون خودم این پله ها را بالا آمدم.

نسیم ادبی

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش به نمایش شمس و پرنده در سال 83 بازمیگردد که نسیم ادبی بازیگر این نمایش و ابراهیم اثباتی آهنگساز آن بود.

ابراهیم اثباتی با چهره ای جدی و سختگیری زیاد بعد از چند سال توانست نظر مثبت خانم بازیگر را جلب کند و در نهایت ازدواج این زوج هنرمند حدود سال 88 اتفاق افتاد.

نسیم ادبی در برنامه دورهمی درباره حضور مشترک با همسرش در نمایش شمس پرنده گفت:آقای اثباتی خیلی بداخلاق بودند و من قرار بود یک قطعه رو مقابل ایشون اجرا کنم و خیلی سختگیر بودند و من شاید صدبار این قطعه را اجرا کردم و در ابتدا هر لحظه از ایشون متنفرتر میشدم اما بعدها به هم علاقه مند شدیم.

نسیم ادبی

فرزند نسیم ادبی

نسیم ادبی از هنرمندانی است که به داشتن بچه و تجربه حس مادر شدن علاقه مند است اما بچه دار شدن را با وجود شغل بازیگری و مشغله های زیاد زندگی هنرمندی دشوار میداند و تابحال نتوانسته تصمیم جدی برای بچه دار شدن بگیرد.

نسیم ادبی

بازیگری نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار سال 1372 با نمایش تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه رفت و بعد از آن در نمایش، فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و تجربه های متفاوتی کسب کرد.

سریال دوقلوها به کارگردانی هرمز هدایت در سال 75 اولین سریال تلویزیونی این بانوی بازیگر بود و فیلم سینمایی زندگی ساخته اصغر هاشمی در سال 76 اولین تجربه بازی در سینما برای نسیم ادبی بود.

نسیم ادبیفیلم های سینمایی نسیم ادبی

1399 لب خط

1398 پسرکشی

1398 مهمانخانه ماه نو

1397 بی وزنی

1397 آشفته گی

1397 زهرمار

1395 خوب، بد، جلف

1395 لرد

1395 چهارشنبه

1394 ذوب شدن پادشاه

1393 ارغوان

1393 دوران عاشقی

1393 خانه دختر

1392 حراج

1387 مانا

1376 زندگی

 نسیم ادبینسیم ادبی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: