پایگاه خبری خانه فوتبال:

ترلان پروانه بازیگر فیلم گربه سیاه است. ترلان پروانه در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. ترلان پروانه از کودکی در سینما حضور دارد. ترلان پروانه بیشتر در سریال های نمایش خانگی و سینما حضور دارد. ترلان پروانه تا به امروز حواشی بسیاری در رابطه با ازدواجش مطرح شده است.

ترلان پروانه

تغییر عجیب و جوانانه ترلان پروانه

ترلان پروانه با تغییر چهره ای جذاب تر از همیشه در فیلم گربه سیاه ظاهر شده که چشم همه را به خود دوخته است.

ترلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) هنرپیشه اهل ایران است.ترلان پروانه در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰) . ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد. مادر ترلان پروانه پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

ترلان پروانه

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

ترلان پروانه

اکران مردمی گربه سیاه و نقش ترلان پروانه در این فیلم

اولین مراسم اکران مردمی فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان با حضور بازیگران و عوامل آن در پردیس کوروش برگزار شد.

در این مراسم بهرام رادان، ترلان پروانه، کیا رکنی و حسن پورکریمی در جمع عکاسان و خبرنگاران با حضور مردم به تماشای فیلم نشستند.

فیلم گربه سیاه داستانی اجتماعی و جوان گرا است که ترلان پروانه ایفاگر کاراکتر «رها» همسر بهرام رادان است و بهرام رادان نیز در نقش واقعی خود که همان بازیگری است حضور دارد.

علاوه بر بازیگران ذکر شده پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و بهاره کیان افشار از جمله بازیگرانی هستند که در «گربه سیاه» حضور دارند.

ترلان پروانه

ورود به عرصه تبلیغات از سه سالگی

ترلان پروانه در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.

وی دارای مدرک دیپلم گرافیک می باشد. پروانه بازیگری را از سال 1383 در سینما با فیلم چپ دست شروع کرد.

ترلان پروانه

عکس لو رفته از رقیب عشقی ترلان پروانه

مدتی بود که رابطه  ترلان پروانه  با فوتبالیست ها داغ بود.  ترلان پروانه بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون با دو فوتبالیست سرشناس ایران رابطه دوستانه و عاطفی‌ای داشت.  ترلان پروانه  بازیگر سینما و تلویزیون جدا از این موضوع هم جر پرحاشیه‌ترین بازیگران ایران به شمار می‌رود. فرشاد احمدزاده پس از جدایی از  ترلان پروانه  با دختری ازدواج کرد و مراسم مجللی هم گرفتند.  ترلان پروانه  پس از جدایی از فرشاد احمدزاده دیگر با فوتبالیستی ارتباط برقرار نکرد.

گفتنی است که فرشاد احمدزاده چندماه پس از پایان رابطه با ترلان پروانه ازدواج کرد. همسر فرشاد احمدزاده بازیکن حال حاضر سپاهان عمس دو نفریشان را منتشر کرد و نوشت "قربون خندت برم"

ترلان پروانه

ماجرای مادر ترلان پروانه و سعید عزت الهی

سوال مطرح شده از این فوتبالیست درمورد تماس داشتن وی با ترلان پروانه, بازیگر سینما و تلویزیون, بودکه عزت الهی با پذیرفتن این مسئله گفت: مدت کوتاهی با این بازیگر رابطه داشتم ولی در حال حاضر این رابطه از بین رفته و دیگر برایم مهم نیست و نخواهد بود.

چندی پیش هم ارسلان قاسمی, بازیگر جوان, با حضور در یکی از این برنامه ها درمورد شایعاتیکه خبر از تماس وی با ترلان پروانه می داد, عنوان کرد: همه ی این حرف ها شایعه استو من در حال حاضر به دختر دیگری علاقه مند هستم.

با دقت به این گفت و گو ها و پراکندگی این خبرها در فضای مجازی با پریسا ابوالحسنی,مادر ترلان پروانه که مدیر برنامه های دخترش هم است, تماسی برقرار کردیم ودر این خصوص از وی پرسیدیم.

ترلان پروانه

ابوالحسنی دراین رابطه عنوان کرد: کسانی که ما را می شناسند می‌دانند این حرف ها در حد ما و شایسته خانواده مان نیست.

خودمان و ترلان دارای وکیل هستیم. چون دراین زمینه تخصصی ندارم و مسئله بسیار حساسی هم است,ممکن است اقدام کنیم یا این‌که هیچ عکس العملی نشان ندهیم.

هیچ قضاوتی در این باره هم نمی‌کنیم و واقعا نمیدانم این شبکه ها چه نیت و هدفی از اینکار خود دارند.

این قبیل گفت و گو ها که به فرد اجازه میدهد به توهین مستقیم به چهره های دیگر بپردازدمی تواند تبعات قانونی برای گوینده داشته باشد و این نوع ورود مستقیم به زندگی خصوصی بازیگرانو افراد سرشناس در جامعه با دقت به فرهنگ ما موضوع پسندیده ای نیست.

کلاس های ویژه هنری ترلان پروانه

من برای ارتقای کار بازیگری ام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فن‌ ها را آموختمفن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه‌ ام آماده‌تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه و آشپزی کردن

آشپزی را دوست دارم و اگر فرصت داشته باشم، آشپزی می‌ کنماوقات فراغتم رابا دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم بهمین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می‌ پزم چون هم در پختش حسابی تبحر پیدا کرده‌ ام و هم خیلی دوست دارم.

ترلان پروانه

ترلان پروانه ورزش کردن

ورش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه‌ سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می‌ برماسب سواری هم جز ورزش‌ های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه و رقص باله

کلاس‌ های باله در آب را به پایان رسانده‌ ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما بدلیل مشغله‌ هایی که دارم، نتوانستم آنرا ادامه دهم.

 

ترلان پروانه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: