پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی با اصلیت افغانستانی است. فرشته حسینی به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی در سریال قورباغه بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت. فرشته حسینی حواشی بسیاری دارد. فرشته حسینی استایل و سبک پوشش خاصی دارد.

لحظه پر از احساس فرشته حسینی بعد از گرفتن سیمرغ

 

ویدئویی از حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی مقابل عکاسان در برج میلاد را مشاهده کنید.

 

عکس همسر سابق فرشته حسینی

چندیست که صحبت هایی از طلاق و جدایی فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسد. حال بعد از آن همه حاشیه سازی رسانه های مختلف به تازگی عکسی از مردی جوان در اینستاگرام منتشر شده است که طبق گفته منابع آگاه گویا عکس همسر سابق فرشته حسینی می باشد. البته سایت رستا هیچگونه تایید یا تکذیبیه ای ندارد.

سوابق هنری فرشته حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

شکست همزمان بیست استخوان با نام بین‌المللی رونا، مادر عظیم فیلمی به نویسندگی جمشید محمودی، نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بوده است. این فیلم داستان زندگی یک خانواده افغان با بازی محسن تنابنده است که فاروق برای فرستادن قاچاقی مادر و برادرش به افغانستان تلاش می‌کند، ولی لحظات آخر متوجه بیماری کلیوی مادرش می‌شود و باید بین جان خود و مادرش یکی را انتخاب کند.

کمک فرشته حسینی به مردم افغانستان

حاشیه های درخواست فرشته حسینی از دولت ایران برای کمک به افغانستان : می دونم که ایران خودش هم الان توی وضعیت خوبی نیست، همه رو میدونم، مام لطفا این کارو نکنید، لطفا اجازه ندین دخترای بیشتری رو تیکه پاره کنند، لطفا اجازه ندین که این مردم، این کودکان، این مادر و پدرها سر بریده شوند، لطفا این کار را نکنید. فرشته حسینی از این جهت نسبت به تحولات افغانستان بسیار ناراحت است که طالبان رفتار بسیار خشنی با زنان و دختران دارد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود عکسی بسیار صمیمی در ایران منتشر کردند.

بانو حسینی از سختی‌های مکتب در ایران در صحبت‌هایش گفت: «وقتی‌که در دوران ابتدایی بودم، می‌خواستیم برای ثبت نام برویم. بسیار با ما با لحن بدی گپ می‌زدند. به مادرم می‌گفت که برای افغان‌ها مجوز نیامده است و بروید فلان روز بیایید. باز همان روز می‌رفتیم می‌گفتند که جا نداریم.» امسال وزارت آموزش و پرورش ایران، اکثر کودکان افغان، چه آن‌هایی که مدرک دارند و چه آن‌هایی که ندارند، در مکتب نام‌نویسی کرده‌اند.

خانواده فرشته حسینی

فرشته حسینی شش خواهر و یک برادر دارد. پدر و مادرش سی سال پیش، به دلیل جنگ، کشور را ترک می‌کنند. آن‌ها اول به پاکستان مهاجر می‌شوند و مدتی آن‌جا زنده‌گی می‌کنند، سپس به ایران می‌روند. اوایل به‌خصوص در زمان کودکی فرشته، این خانواده در ایران زنده‌گی سختی را تجربه کرده‌اند.

فرشته حسینی زمانی‌که کودک و دانش‌آموز بوده است، به‌خاطر هزینه‌ی مکتب مجبور می‌شود که بعد از چاشت‌ها تا دیر وقت شب، در یک گارگاه خیاطی کار کند. او می‌گوید، آن روزها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند، روزهایی که از خسته‌گی زیاد، روی چرخ خیاطی خواب می‌رفته است. فرشته این تجربه‌های زنده‌گی‌اش را توأم با خنده و افسوس تکرار می‌کند: «فکر می‌کنم انسان قوی‌ای هستم. چون در خانواده‌ای که من بزرگ شدم، ما شش خواهر و یک برادر بودیم، زنده‌گی ما بسیار سخت بود. ما در مدرسه باید پول زیاد پرداخت می‌کردیم. من از کودکی و در یک کارگاه خیاطی کار می‌کردم، پولی که به دست می‌آوردم را به مکتب می‌دادم. وقتی که دلم می‌خواست تیاتر بروم، باز بیشتر کار می‌کردم تا پول تیاتر را هم جمع کنم. می‌فهمید من آن‌قدر مانده می‌شدم، سرکار روی چرخ خواب می‌رفتم. دوران سختی داشتیم. من دوست ندارم خانواده‌ام در ایران در سطح پایین زنده‌گی کنند. من تحقیرها و گریه‌های خواهرانم را نمی‌توانم فراموش کنم.»

حواشی جدید فرشته حسینی

فرشته حسنی همسر نوید محمدزاده سوپر استار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی در بین کاربران برای این زوج ایجاد شد.اخیرا خبر از سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

فرشته حسینی می گوید :دلش می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغان خود کمک کند . و از شرایط فعلی افغانستان بارها اظهار ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است.او  اخیرا به صرستان سفر کرده و قصد بازی در یک فیلم سینمایی را دارد. فرشته حسینی با بازی در سریال قورباغه در کنار نوید محمد زاده بیش از پیش درخشید.

آموزش بازیگری

فرشته حسینی  بازیگری را در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. وی بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در عرصه تئاتر فعالیت داشت، از جمله کارهای او در تئاتر می‌توان نمایش‌های «خشونت علیه زنان» ، «سینما‌های من» ، «شازده کوچولو» ، «ماهی سیاه کوچلو» ، «من موجودی احساساتی هستم» و «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش را نام برد.

فرشته حسینی و پناهجویان

فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

فرشته حسینی در پست اینستاگرام خود برای پناهجویان نوشته:هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.فرشته حسینی برای کمک به مردم کشورش در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده است .

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.وی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند تا کمک خرج خانواده باشد .فرشته حسینی می گوید: روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

 

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم. 

او اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود .

 

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

 

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: