پایگاه خبری خانه فوتبال:

طرفداری/ از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی خبری به گوش می‌رسد که به شدت نگران کننده است...
 گزارشی علیه فوتبال ایران از تهران به مقر فیفا ارسال شده و گفته می شود شهاب عزیزی خادم، رییس معزول فدراسیون فوتبال و یکی از دو نایب ‌رئیس غیر قانونی او پشت این گزارش هستند و یکی از مشاوران جنجالی شهاب عزیزی خادم که عامل اصلی اختلاف هیات رییسه فدراسیون و رییس فدراسیون بود از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده است.
از مالزی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا خبری به تهران مخابره شده که امیدواریم دروغ باشد. خبری مبنی بر اینکه شهاب عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال و یکی از دو نایب ‌رئیس غیر قانونی اش از طریق یکی از مشاوران عزیزی خادم گزارشی به فیفا نوشته‌اند و از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بابت عزل موقت رئیس فدراسیون و دو نایب رئیس غیر قانونی او شکایت کرده‌اند.
در حالی‌که شهاب عزیزی خادم از روز عزل موقتش به دست اعضای هیات رئیسه سکوت اختیار کرده و گفته می‌شود در خفا در حال رایزنی با اعضای مجمع برای بازگشت به فدراسیون فوتبال است، توقع می رفت رئیس معزول فدراسیون فوتبال همانگونه که طبق اساسنامه عزل شد تلاش کند طبق اساسنامه و از طریق مجمع به فدراسیون برگردد اما حالا از مالزی خبر رسیده فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور داده پرونده ایران را در دستور جلسه هفتگی هیات رئیسه کنفدراسیون بگنجاند و اعلام کرده این پرونده طبق شکایت ارسال شده از سوی مشاور رئیس معزول فدراسیون فوتبال و از طرف رئیس و نایب رئیس عزل شده برای فوتبال ایران تشکیل شده است.

سخت می توان باور کرد شهاب عزیزی خادم و یکی از دو نایب ‌رئیس غیر قانونی او که طبق اساسنامه عزل شده‌اند از این گزارشی که گویا مشاور شهاب عزیزی خادم برای فیفا فرستاده، بی‌خبر باشند.

اگر رئیس معزول فدراسیون و نایب رئیس او واقعاً دست به چنین کاری زده باشند، این کار حکم دشمنی آشکار آنها با فوتبال ایران را دارد. هر کسی که این گزارش را علیه فوتبال ایران به فیفا فرستاده باشد، مشخص است می‌ خواهد فوتبال کشورمان را فدای موقعیت شخصی خود کند. فرقی نمی‌کند این شخص مشاور جنجالی شهاب عزیزی خادم باشد یا خود او، حیدر بهاروند باشد یا حمیدرضا مهرعلی!

بی صبرانه منتظریم همین امروز شهاب عزیزی خادم، حیدر بهاروند یا حمیدرضا مهرعلی با سند و مدرک این اقدام را تکذیب و اعلام کنند هیچ شکایتی علیه فوتبال ایران نکرده اند و هیچ گزارشی هم از طریق آن مشاور جنجالی که پیش از این با ادعای دروغین فوتبال ایران را در آستانه تعلیق قرار داده بود، به فیفا نداده‌اند اما متاسفانه خبر موثق از مالزی به تهران رسیده که از ایران به فیفا علیه اقدام اخیر هیات رئیسه شکایت شده و خواهان این پرونده رئیس معزول فدراسیون و یکی از دو نایب رئیس غیرقانونی او هستند. گویا در این گزارش با استناد به حرف های داریوش مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی و همچنین تصاویر و صداهایی که گویا به شکل غیر قانونی از یکی دو عضو هیات رییسه ضبط شده این ادعا آمده است که عزل موقت رئیس فدراسیون فوتبال با دخالت نیرویی خارج از هیات رییسه فدراسیون انجام شده و هم رییس فدراسیون و هم نواب او خواهان برخورد با هیات رییسه و بازگشت خود به فدراسیون فوتبال هستند.

باید دید این پرونده چه سرانجامی در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیدا می کند؟

رسانه طرفداری این پرونده را دنبال خواهد کرد تا حقیقت برای اهالی فوتبال روشن شود. روزی که داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه آن ادعاهای عجیب را مطرح کرد قابل پیش بینی بود قدم بعدی سناریویی که نوشته شده بازپخش ادعاهای مصطفوی در یک تلویزیون فارسی زبان خارج از ایران و در ادامه ارائه یک گزارش بر پایه همین ادعاها به فیفا خواهد بود تا فوتبال ایران تعلیق شود. متاسفانه گویا آنهایی که دست شان و منافع شان قطع شده می خواهند به قیمت تعلیق و نابودی فوتبال ایران صندلی های خود را پس بگیرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: