پایگاه خبری خانه فوتبال:

آمار قتل متاسفانه در کشور افزایش یافته است. قتل تبعات منفی اجتماعی زیادی را بر جامعه تحمیل می کند. قتل می تواند نشان از بیماری ها و تنش های روحی و روانی التیام نیافته باشد. قتل گویای جای خالی روانشناسان در بطن جامعه است.قتل در بیشتر اوقات به دلیل خشم ناگهانی و عدم کنترل فرد صورت می گیرد.

قتل

جزئیات مهم از قتل همکلاسی

دانش آموزی که در جیرفت همکلاسی خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، تسلیم پلیس شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت  درباره این حادثه تلخ گفت:  بیست و دوم فروردین امسال ،به دنبال  اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در چهارراه دهخدای شهر جیرفت، بلافاصله  نیروهای پلیس  به محل وقوع جرم اعزام شدند.

قتل همکلاسی در جیرفت

سرهنگ  رضا محمد رضایی افزود : در تحقیقات اولیه میدانی پلیس مشخص شد دو دانش آموز دبیرستانی با یکدیگر درگیر شدند ، که در این میان یکی از طرف های دعوا و نزاع  با سلاح سرد مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام  خمینی (ره) این شهر منتقل شده است.

وی ادامه داد : فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده جان سپرد  و قاتل پرونده قتل همکلاسی بلافاصله بعد از ارتکاب جرم شناسایی شد و دستگیری متهم  در دستور کار پلیس قرار گرفت، که با پیگیری های انجام شده توسط پلیس سرانجام تسلیم قانون شد وبه جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی  شد،نداشتن مهارت در کنترل خشم را عامل بیشتر نزاع و درگیری ها دانست.وی تاکید کرد :  با آموزش و تقویت این مهارت از سوی دستگاه ها و موسسات متولی امور فرهنگی و اجتماعی می توان از بروز این گونه جرایم جبران ناپذیر و دیگر حوادث ناگوار پیشگیری کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: