پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه  فروش خودرو از امروز شروع شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.امروز (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ) اولین فروش خودرو از طریق "سامانه یکپارچه" فروش خودرو انجام می‌شود. متقاضیان از امروز به مدت یک هفته برای ثبت درخواست خود فرصت خواهند داشت.تمام خودروسازان بخش دولتی و خصوصی در سامانه یکپارچه فروش خودرو به‌صورت شفاف اقدام به عرضه محصولات خود به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو می‌کنند و بخشنامه های فروش محصولات خود را در این سامانه بارگذاری کرده اند.

جزئیات کامل فروش شفاف خودرو|بخشنامه‌ها

بر این اساس از امروز  متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی sale.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت‌نام در طرح فروش خودرو را انجام دهند. 

عرضه خودرو براساس این سامانه بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره‌های پیشین خواهد بود و تمامی خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودرو‌های سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

روند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این شکل از تلاطم بازار، بازار سازی و سو استفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم جلوگیری خواهد شد.

بخشنامه فروش محصولات سایپا:

فروش خودرو

بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو:

فروش خودرو

بخشنامه فروش محصولات مدیران خودرو:

فروش خودرو

بخشنامه فروش محصولات کرمان خودرو:

فروش خودرو

بخشنامه فروش محصولات بهمن موتور:

فروش خودرو

بخشنامه فروش محصولات آرین پارس موتور:

فروش خودرو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: