پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

جزئیات وام فوری پنج میلیارد تومانی

عضو هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان را اعلام کرد.
محمدصادق محمدیاری عضو هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در خصوص شرایط و ضوابط معرفی واحدهای تولیدی جهت دریافت تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان بدون ارائه وثیقه، گفت: انواع مختلف وثیقه عبارت است از ملک، محل اجرای طرح، سپرده بلند مدت، چک، سفته، اوراق مشارکت، سهام و... از این رو منظور از عدم دریافت وثیقه در خصوص تسهیلات مذکور این است که واحدهای دارای وضعیت اعتباری مناسب (براساس نمره اعتباری که از صندوق دریافت می‌کنند) نیاز به ارائه وثایق ملکی نخواهند داشت.
وی در ادامه گفت: واحدهایی که نمره اعتبارسنجی آنها در گروه A یا B قرار می‌گیرد می‌توانند با ارائه چک و سفته با امضاء مدیران، از صندوق ضمانت‌نامه تا سقف ۵ میلیاردتومان دریافت کنند. به تعبیر ساده‌تر، نمره اعتباری متقاضیان ؛ تعیین‌کننده میزان و نوع وثایقی است که برای دریافت ضمانت نامه از ایشان اخذ و جهت معرفی به منظور دریافت تسهیلات لحاظ می‌شود. بر این اساس واحدهایی که در گروه C به بعد قرار می‌گیرند باید ترکیبی از وثایق مورد پذیرش را برای دریافت ضمانت‌نامه به صندوق ارائه کنند.
محمدیاری درباره نحوه اعتبارسنجی متقاضیان افزود: مهم‌ترین شاخص‌ها در اعتبارسنجی، وضعیت بازار و تقاضا برای محصول، دارا بودن صورت‌های مالی حسابرسی شده، رتبه اعتباری دریافتی از موسسه اعتبارسنجی ایرانیان همچنین وضعیت فروش و سود حاصل از آن است از طرفی بدهی معوق متقاضی به بانک‌ها نیز در نتیجه اعتبارسنجی تاثیر‌گذار خواهد بود.

محمدیاری در خصوص فرآیند دریافت ضمانت نامه تا سقف ۵ میلیارد تومان و معرفی برای دریافت تسهیلات مربوطه تاکید کرد: متقاضیان دریافت ضمانت نامه و تسهیلات مزبور باید چند نکته مهم را جهت ثبت و پیگیری درخواست خود مورد توجه قرار دهند. در ابتدا متقاضیان باید مطابق روال گذشته وارد سامانه صدور الکترونیکی ضمانت نامه به آدرس www.sif.ir شده و درخواست خود را در سامانه صدور ثبت کنند با این تفاوت که در بخش مربوط به بارگذاری مصوبه بانک، تصویر درخواست خود مبنی بر دریافت تسهیلات را درج نموده و کلیه مدارک و مستندات مربوطه را در این سامانه بارگذاری کنند. در مرحله بعد، درخواست ثبت شده، توسط کارشناسان صندوق و نمایندگان استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه مشکلی وجود نداشته باشد، مراحل بعدی آن در صندوق طی می‌شود و در صورت وجود نقص و نیاز به تکمیل مدارک به متقاضی عودت داده می‌شود.

محمدیاری افزود: این تسهیلات صرفا در قالب سرمایه در گردش و خرید ماشین‌آلات جدید جهت توسعه فعالیت قابل پرداخت است که به واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری تعلق می‌گیرد.

معاون مالی و اقتصادی صندوق در ادامه با تاکید بر اهمیت وضعیت اعتباری واحدها گفت: همانطور که پیش‌تر اشاره شد؛ مهم‌ترین نکته در خصوص بهره‌مندی از این تسهیلات، نمره اعتباری واحدهای متقاضی است و این واحدها تنها در صورتی از ارائه وثیقه ملکی مستثنا می‌شوند که گروه اعتباری آنها بر اساس اعتبارسنجی انجام شده A یا B باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته از استان‌ها درخواست کردیم تا هر استان ۱۰ طرح دارای توجیه اقتصادی مناسب را در این راستا به صندوق معرفی کند که درحال‌حاضر ۲۲ استان‌ واحدهای صنعتی مدنظر خود را به صندوق معرفی کرده‌اند و پرونده متقاضیان، توسط مدیریت اعتبارسنجی و صدور ضمانت نامه صندوق در حال بررسی است و سپس به بانک معرفی خواهد شد.

منبع: روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

دریافت وام فوری در قابل طلا

البته با توجه به طولانی بودن فرایند ها و سلسله مراتب بانکی برای دریافت وام، تقریبا میشه گفت که امروزه دریافت سریع وام بیشتر به یک آرزو و به کابوسی برای متقاضیان وام تبدیل شده است.
یکی از دلایلی که ممکنه شما رو از دریافت سریع وام مأیوس کنه شاید سپرده گذارى یا همون خواب پول شما برای مدتی در یکی از شعبه های بانک ها باشه در چنین مواقعی حتما از خودتون می پرسید که : ” اگه من پولی داشتم که تو حسابم بخوابونم، پس چرا دنبال وام می گشتم؟! ”
این تنها یکی از دلایلی بود که شما رو ناچار کرده که دنبال وام فوری باشید، حالا این وام می تونه وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض الحسنه، وام جانبازی و یا هر نوع دیگری از وام های بانکی باشه.

جزئیات وام فوری آسان از بانک ملی

بانک ملی ایران یک وام متفاوت با ترهین طلا به مشتریان خود ارائه داده است. این وام ۲۰ میلیون تومانی در بانک کارگشایی، زیرمجموعه بانک ملی، در قبال رهن گذاشتن مقدار مشخصی طلا به متقاضیان ارائه می‌شود.

بانک ملی ایران یک وام متفاوت با ترهین طلا به مشتریان خود ارائه داده است. این وام ۲۰ میلیون تومانی در بانک کارگشایی، زیرمجموعه بانک ملی، در قبال رهن گذاشتن مقدار مشخصی طلا به متقاضیان ارائه می‌شود.

​وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

اما وام ۲۰ میلیون تومانی در قالب قرارداد جعاله و با سود ۱۸ درصدی پرداخت می‌شود. متقاضیان این تسهیلات باید ۱۰۰ گرم طلای تزئینی در اختیار داشته باشند و به بانک کارگشایی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یکسال و آن هم در یک قسط خواهد بود.

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت گذاشته شده به متصدی بانک را هم به بانک کارگشایی ارائه دهند. ضمنا امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

طریقه دریافت وام فوری از بانک ها

خب بگذارید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می افته!حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی ها هم هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند.چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی ها هم هستند که هوشمندانه عمل می کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.

کلمه ی فروش وام ممکنه براتون واژه ی عجیبی باشه اما در حال حاضر سریع ترین مسیرى هست که به وسیله ی اون شما می تونید به راحت ترین روش ممکن وام دریافت کنید.

روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام،مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه.

شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.

البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می کنه.

دسترسی به وام ها

دسترسی به لیست عظیمی از فروشندگان وام ممکنه بسیار سخت باشه و حتی ممکنه در روزنامه ها و یا در اطراف بانک ها با معدود آگهی های فروش وام مواجه بشید، اما راحت ترین و قابل دسترس ترین روشی که شما می تونید به لیستی از صدها آگهی فروش وام به صورت یکجا از تمام شهر های ایران با مبالغ خرد و کلان دسترسی پیدا کنید، وبسایت وام چی است.

وبسایت وام چی با لیستی از صد ها آگهی وام آماده واگذاری در کمتر از ۱۰ روز، معنای ” دریافت وام فوری ” رو برای شما قابل لمس کرده و حتی در مواقعی که برای دریافت وام با مشکل تامین ضامن روبرو می شوید، باز هم می تونه لیستی از ده ها ضامن آماده به ضمانت رو بهتون نشون بده تا به صرفه ترین انتخاب رو از بین تمامی موارد پیش روتون داشته باشد.

در حال حاضر شما در سایت وام چی به لیست عظیمی از وام های قرض الحسنه، وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و انواع مختلف وام های بانکی دسترسی دارید، فقط کافیه از وبسایت وام چی بازدید کنید و وام مورد نظرتون رو از میان آگهی های مربوط به فروش وام جستجو کنید.

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی

شواهد و قرائن نشان می‌دهد انتظار روستاییان برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی باعث راکد ماندن فعالیتهای ساختمانی در این مناطق شده که مسئولان بنیاد مسکن توصیه کرده‌اند متقاضیان فعلا وام ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت کنند و در صورت شروع پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی، مازاد این رقم به آنها پرداخت خواهد شد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که هنوز تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی شکل اجرایی به خود نگرفته است. البته شنیده می‌شود که در بعضی مناطق کشور این وام توسط بانک سپه دارد پرداخت می‌شود اما در شرایط کلی هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت نامه مابه‌التفاوت نرخ سود این وام را ارایه نکرده است. نرخ سود این تسهیلات ۵ درصد است که دولت باید مابه التفاوت آن تا ۱۸ درصد را متقبل شود.

در شرایطی برخی مسئولان برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی تعلل می‌کنند که گزارش‌ها از نگرانی متقاضیان نسبت به افزایش قیمت نهاده‌های ساختمانی حکایت دارد. از طرف دیگر افزایش سقف تسهیلات از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان، عاملی بازدارنده در پیشرفت انعقاد قراردادهای جدید شده است.

در این خصوص غلامحسین خانی ـ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از متقاضیان خواسته تا نسبت به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی و شروع کار اقدام کنند و در صورت افزایش سقف تسهیلات مازاد آن به آنها پرداخت خواهد شد.

این پیشنهاد می‌تواند منجر به تحرک ساخت و ساز و مصون ماندن روستاییان از تورمهای آتی مصالح ساختمانی شود.

بنابراین گزارش، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید اما از آن زمان تا کنون شکل اجرایی به خود نگرفته است. این موضوع انتقاد اکبر نیکزاد ـ رییس بنیاد مسکن از مسئولان سازمان برنامه و بودجه را در پی داشته است. شنیده می‌شود رقم مابه‌التفاوت نرخ سود حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است که عدد سنگینی محسوب می‌شود و ظاهرا مسئولان سازمان برنامه معتقدند این رقم می‌تواند منجر به ایجاد تورم شود.

منبع: ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: