پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیونی بانک آینده 

افرادی که مشتریان بانک آینده هستند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای «وام خرید کالا» این بانک درخواست دهند. این تسهیلات ۲۰۰ میلیونی در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کسانی که امکان دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه است. این تسهیلات به افرادی اعطا می‌شود که در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند. لازم به ذکر است افرادی امکان درخواست این وام را دارند که قبلا از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نکرده باشند. ضمنا پرداخت این وام باعث مسدودی سپرده خواهد شد و افراد امکان استفاده حساب خود را ندارند.

با توجه به نرخ  تسهیلات، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۶ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام  فوری۲۰۰ میلیونی بانک تجارت

بانک اول -تمام اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.
به گزارش بانک اول با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماه بوده و کارمزد آن هم بین ۳ تا ۵ درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود ۱۵ درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.
کسانی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.

سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.

بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.

پس از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.

یکی از دغدغه‌هایی که همه ما حداقل یک بار با آن مواجه شده‌ایم، درخواست وام یا خرید اقساطی است. فرآیند وثیقه‌گذاری و ارائه ضامن معتبر بزرگ‌ترین دغدغه افراد هنگام دریافت وام یا خرید اقساطی است.سامانه توثیق الکترونیکی هوشمند یا سامانه ستاره با هدف وثیقه‌گذاری آنلاین سهام بورسی و دیگر اموال راه‌اندازی شده است.

این سامانه به همت وزارت اقتصاد برای اولین بار در کشور اجرایی شد. در حقیقت وزارت اقتصاد بسترسازی لازم را برای توثیق آنلاین و هوشمند اموال فراهم کرده و به علاوه امکان وثیقه‌گذاری سهام بازار سرمایه را نیز ممکن ساخته است که به تازگی با تلاش‌ها و مدیریت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی این سامانه راه‌اندازی شد و به همه افراد امکان آن را می‌دهد که از سهام خود به عنوان وثیقه در تمامی اموری که به ضمانت‌نامه نیاز است استفاده شود.

در حقیقیت سامانه ستاره این امکان را فراهم کرده است که همه دارایی خرد و کلان افراد اعم از سهام بازار سرمایه و اوراق بهادار، اندوخته بیمه عمر و سنوات، اسناد املاک و خودرو، سکه، طلای امانی، سیم کارت و مواردی از این دست می‌تواند به عنوان وثیقه مورد استفاده عموم قرار گیرد.

کدام اموال در ستاره ضامن وام فوری می‌شوند؟

در حال حاضر سهام بورسی به عنوان وثیقه سهام بورسی کاربرد دارند و آینده نزدیک قرار است سکه و گواهی سپرده، اندوخته بیمه عمر و سنوات، گواهی کسر از حقوق سازمان‌های دولتی و سندو خودرو و ملک به عنوان وثیقه قرار بگیرد.

مزیت ستاره وام فوری

از مزایایی که برای توثیق الکترونیکی سهام این است که علاوه بر تسهیل شرایط دریافت وام، باعث ثبات بازار سرمایه می‌شود. چرا که باعث می‌شود مردم برای تامین مالی دارایی خود به جای آنکه دارایی خود را بفروشند و نقدینگی خود را از این بازار خارج  کنند می‌توانند آن را نزد بانک‌های خود وثیقه کنند و تسهیلات مورد نظرشان را بدون خروج پول از این بازار بگیرند. در حقیقت توثیق الکترونیکی سهام به عنوان یک پل ارتباطی بین بازار سرمایه و بازار پول است. در نتیجه این بانک‌ها هستند که به عنوان یکی از عوامل اصلی این فرآیند ایفای نقش می‌کنند.

اکنون سه بانک ملی، مهر و رسالت که در حوزه تسهیلات خرد پیشرو هستند به این سامانه ملحق شدند. به نوعی  آن را در درگاه‌های خود پیاده‌سازی کردند.  شرکت سپرده‌گذاری محدودیتی در خصوص ارائه این خدمات به بانک‌ها و عموم جامعه ندارد. اما در حال حاضر در حال تنظیم تفاهنامه‌هایی هستیم که علاوه بر افراد حقیقی، ظرفیت حقوقی این فرایند نیز تکمیل شود. پس از اعلان عمومی سایر بانک‌ها می‌توانند به این فرآیند ملحق شوند که تنوع این تسهیلات نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت.

نحوه استفاده از سامانه ستاره

وقتی سهامداران اقدامات اولیه را در بانک مربوطه خود تکمیل می‌کنند به صفحه خدمات بازار سرمایه مراجعه کرده و خدمت توثیق را انتخاب می‌کنند لازم به تذکر مجدد است که سهامدارانی می‌توانند از این مزایا استفاده کنند که سجامی باشند. پس از وارد شدن افراد به صفحه ثبت توثیق، رمز یک بار مصرفی را دریافت می‌کنند و این رمز به شماره موبایل سجامی آن‌ها ارسال می‌شود و به نوعی یک احراز اراده صورت می‌گیرد. با این حال همزمان با وارد کردن رمز یک بار مصرف، دارایی قابل توثیق خود را مشاهده خواهند کرد. میزان دارایی کل یا بخشی از آن دارایی قابل توثیق را انتخاب می‌کنند و سپس به صفحه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هدایت می‌شوند.

پس از ورود به صفحه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برخی شرایط و تعهدات است که سهامداران بورس با دقت و آگاهی کامل باید آن را مطالعه کنند و پذیرش شرایط و تعهدات را انجام دهند. پس از آن لازم است که فرد متقاضی پرداخت کارمزد را نیز انجام دهد و سپس در پایان فرآیند مجددا به صفحه بانک هدایت می‌شود.

سهامداران باید به این نکته توجه داشته باشند که ارائه کلیه خدمات مرتبط با توثیق هوشمند در روزها و ساعات کاری قابل انجام است در واقع در پایان روز کاری تمامی درخواست‌هایی که از بانک‌های عاملی که این سرویس‌ها را پیاده‌سازی کرده‌اند به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌شود و بعد از پردازش در سامانه‌های اطلاعاتی مربوطه نتیجه درخواست روز کاری بعد به بانک‌های مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

شرایط توثیق سهام بورس چیست؟

شرایط توثیق در بازار سرمایه به این صورت است که سهامداران محدودیت ناظر یا به اصطلاح دارایی فریز نداشته باشند. لازم است دارایی افراد قابل معامله و سپرده باشد و دارایی توقیف یا توثیق شده از قبل نداشته باشند. در صورتی که به تعهدات خود عمل نکنند و در حقیقت نکول اتفاق افتد. توسط بانک‌های مربوطه و بر اساس قراردادها دارایی سهامدار به فروش خواهد رسید.

وام فوری 50 میلیونی بانک ملی بدون ضامن

بانک ملی در راستای کمک به تامین مالی مشتریانی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند، وام جعاله ارائه می‌دهد. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مدارکی و شرایط خاصی احتیاج دارد.
مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام جعاله تعمیر مسکن هستند باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. این وام به ارائه ضامن معتبر به علاوه سند ملکی نیاز دارد. ملک باید به نام وام گیرنده باشد.

ضمنا متقاضیان نباید این وام را قبلا از بانک ملی دریافت کرده باشند، در غیر این صورت درخواست دریافت تسهیلات تعمیر مسکن وی رد خواهد شد. لازم به ذکر است که این وام مسدودی سپرده ندارد.

میزان اقساط این وام، با میزان سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود این وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۶۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات شاپ کارت هستند، باید در یکی از شعب بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افراد با این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌هایی را دارند که با بانک ملت طرف قرارداد هستند. حداکثر زمان استفاده از این تسهیلات هم ۱۲۰ روز اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید یک ضامن رسمی معتبر را به بانک ملت معرفی کنند. سقف سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود ۱۵ درصدی و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۶۶ تومان است. کل سود وام ۱۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۶۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان خواهد بود.

شرایط وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

کسانی که مشتری بانک ایران زمین هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب مخصوص طرح «انتخاب» و ایجاد میانگین حساب، وام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به نقل از رده، مشتریان بانک ایران زمین با طرح انتخاب قابلیت دریافت وام تا ۲۰۰ درصد میزان سپرده خود را دارند. حداقل میزان سپرده برای دریافت این تسهیلات ۵ میلیون تومان است. افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستند باید ضامن رسمی ارائه دهند. سود این تسهیلات ۱۰ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. متقاضیان امکان پرداخت اقساط را حداقل در ۱۲ ماه دارند. متقاضیان دریافت وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، سود مشخص شده و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، میزان اقساط ۸ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۵۸۹ تومان است. کل سود این وام ۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰۵ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۶۵ تومان خواهد بود.

 

وام فوری خرید کالای مصرفی

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام ۸ میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.

تسهیلات خرید کالای مصرفی بانک سامان با سود ۲۱ درصد پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل یک میانگین ۳ ماهه ایجاد کنند. ۱۵ درصد مبلغ این وام توسط بانک بلوکه خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند و باید آن را به بانک ارائه دهند.

مبلغ اقساط این وام با توجه به نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، ۳۰۱ هزار و ۴۰۱ تومان خواهد بود. کل سود وام هم ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۴۱۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان است.

 بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومانی هم دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مشتریان واجد شرایط بانک توسعه تعاون می‌توانند براساس طرح مفید تا ۹۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات بگیرند. اما افرادی که خواهان دریافت این وام ارزان قیمت هستند باید میانگین خواب سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. سود این وام تنها ۲ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است، یعنی تا پایان پرداخت اقساط، حساب متقاضیان بلوکه خواهد بود.

با توجه به این میزان مبلغ، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط برای وام گیرنده یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۲۹ تومان هزینه دارد. کل سود این مبلغ وام ۱ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۴۲ تومان و مجموع این رقم تسهیلات و سود آن ۵۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۶۶ تومان خواهد بود.

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند. میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

​در دنیای امروز اموال اعتباری مانند اوراق بهادار به عنوان دارایی‌های نوین، بخش مهمی از سرمایه اشخاص محسوب می‌شوند و در کنار سایر انتفاعاتی که از این اموال می‌شود، امکان وثیقه گذاردن آنها اهمیت ویژه‌ای دارد، به طوری که اکنون در بسیاری از نظام‌های حقوقی، امکان وثیقه سهام استفاده می‌شود.

در این رابطه قوانین و دستورالعملی برای توثیق اوراق بهادار نیز در قانون بازار سرمایه کشور فراهم شده است، هدف از این دستورالعمل فراهم کردن شرایطی به منظور رفاه حال سهامداران بوده تا سهامدارانی که قصد دریافت تسهیلات از نهادهایی حتی خارج از نهادهای بازار سرمایه مثل بانک‌ها دارند، بتوانند در برابر اخذ تسهیلات، اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس را به عنوان وثیقه دین خود به مرجع تسهیلات دهنده بسپارند و متقابلا متولی بازار سرمایه، این اطمینان را به طلبکار بدهد که اوراق بهادار بدهکار را از نقل و انتقال به نفع طلبکار مصون داشته و صرفا وفق قانون از اوراق بهادار مسدودی رفع انسداد می‌کند.

وام فوری 50 میلیونی بانک ملت

مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد. این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.

این بانک علاوه توجه به مشاغل، به ایده‌های مناسب هم توجه داشته و برای آن‌ها نیز تسهیلات در نظر گرفته است. براساس گزارش روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه در یکسال گذشته بیشترین تسهیلات را به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرد. مبلغ وام اعطایی بانک ملت به این بخش در ۱۲ ماه گذشته ۶۶۹ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است. این بانک برای گروه‌های دیگر هم تسهیلاتی دارد که در ادامه این گزارش به آن‌ها پرداخته می‌شود؛

طرح متخصصین

بانک ملت با توجه به تخصص، رشته تخصصی و سطح درآمد و توان بازپرداخت اقساط جهت متخصصیـن و صاحبـان مشـاغل دارای مجوز، تسـهیلاتی جهت رفع نیاز آنان در تامین مواد اولیه و ابزار کار مصرفی و تجهیزات مورد نیاز و خرید محل فعالیت و جعاله تعمیر در نظـر گرفتـه کـه براساس مبالغ ابلاغی به شبکه به متقاضیـان واجد شرایط اعطا می‌شود. گروه هدف این طرح هم  شامل کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی و رشته‌های مرتبط پزشکی و بخش غیرپزشکی است که مورد نظر بانک باشند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی فعالیت کنند.

شاپ کارت ملت

نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‌‌‌‌‌‌‌‌ یا تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. نرخ سود این تسهیلات پایین‌تر از سایر انواع وام‌ها است.

حامی کارت اعتباری ملت

دارندگان حامی کارت اعتباری ملت می‌توانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی‌های یک فروشنده خاص اقدام کرده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. این وام هم به اشخاص حقیقی هم گروهیاز سازمان‌ها و نهادها پرداخت می‌شود.

سپرده شایان

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، سپرده‌ای را تحت عنوان شایان طراحی کرده که در این طرح مشتریان با افتتاح حساب‌های ویژه شایان از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند خواهند شد.

همچنین مشتریانی که در حال حاضر دارای حساب‌های سپرده قرض الحسنه جاری بدون یا با دسته چک یا سپرده کوتاه مدت عادی در بانک ملت هستند نیز می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند شوند.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جرایم غیرعمد

اعطای این وام در راستای اهداف اجتماعی بانک ملت و کمک به به مددجویانی است که ناخواسته و بر اثر غفلت، جرایمی مانند قتل و جرح غیرعمد و جرایم مالی مرتکب و به ‌ادای دین محکوم شده‌اند. این تسهیلات بعد از آنکه ستادهای دیه استان‌ها ایشان را به بانک ملت معرفی می‌کنند، پرداخت خواهد شد.

طرح پرنیان بانک ملت

طرح پرنیان بانک ملت یکی دیگر از وام‌های مخصوص خانم‌ها است. زنان خانه‌دار یا شاغل باید در بانک ملت سپرده‌گذاری کنند تا بتوانند به میزان ۷۰ درصد از مبلغ سپرده خود را از بانک وام بگیرند. حداقل سپرده گذاری ۱۰ میلیون تومان است و حداکثر مبلغ وام با توجه به میزان سپرده ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

توجه: در حال حاضر وام طرح پرنیان بانک ملت ارائه نمی‌شود. در صورت اجرای مجدد این طرح، حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نگران چک نباشید

در صورتی که قصد دارید وام برای خرید اقساطی کالا دریافت کنید، ما یک پیشنهاد دیگر هم برای شما داریم. اگر وارد صفحه خرید اقساطی در لندو شوید، می‌توانید بدون معرفی ضامن و ارائه چک تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنید. وام خرید کالا در لندو با همکاری بانک آینده داده می‌شود و باید در زمان درخواست وام یک حساب در این بانک باز کنید، اما نیازی به سپرده‌گذاری نیست. برای دریافت این وام ارائه سفته به‌عنوان ضمانت کافیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: