پایگاه خبری خانه فوتبال:

سهام عدالتی ها به پشتوانه سهام خود، قادر به دریافت وام سهام عدالت  هستند. شرایط دریافت وام سهام عدالت چیست و به کدام یک از سهامداران وام سهام عدالت اختصاص می‌یابد؟ با وجود اینکه در حال حاضر، مشکلاتی برای ارائه وام سهام عدالت وجود دارد، اما در این گزارش به مشروحی از نحوه دریافت وام سهام  عدالت پرداخته می‌شود.

وام سهام عدالت

جزئیات جدید پرداخت وام سهام عدالت

سهام عدالت تا کنون در سه مرحله واریز شده است. شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار به دریافت کنندگان سهام عدالت هشدار داده است برای دریافت سود سهام عدالت مراقب کلاهبرداران باشند. سهام عدالت برای جاماندگان سهام عدالت، تیرماه واریز خواهد شد. دریافت کنندگان سهام  عدالت باید برای دریافت و ثبت نام به سایت اصلی مراجعه کنند.

اولین شرط دریافت وام سهام عدالت ، داشتن حساب در بانک ملی است. پس از آن متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بانک درخواست وام خود را ثبت‌ کنند.

برخی از بانک‌ها از جمله بانک ملی به دارندگان سهام عدالت وام می‌دهند. مبلغ وام سهام عدالت بانک ملی مانند دیگر بانک‌ها، ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت است.

قرار شد مردم بتوانند با استفاده از سهام عدالت خود وام بگیرند. اما هم مبلغ وام سهام عدالت اندک است و هم این وام در قالب کارت اعتباری است که استفاده از آن شرایط خاص خود را دارد. سهام عدالت گونه‌ای یارانه می‌باشد. دولت سهام عدالت را برای مردم در نظر گرفته تا در اقتصاد شراکت بیشتری داشته باشند. در طرح سهام عدالت، سهام برخی از شرکت‌های دولتی، به اقشار خاصی از مردم فروخته می‌شود. سهام عدالت را دولت با هدف بهتر کردن وضعیت معیشت قشر ضعیف‌تر جامعه در نظر گرفته است. سود سهام عدالت بر سر موعدهای بخصوصی به حساب دارندگان سهام واریز می‌گردد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: