پایگاه خبری خانه فوتبال:

دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم.
به گزارش خبرگزاری فارس، راجر ده‌سا، دستیار اول کارلوس کی‌روش در مصاحبه با تایمز انگلیس در خصوص شرایط تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.
ده‌سا همراه با کی‌روش در تیم ملی مصر بود و چهارمین حضورش در یک تیم ملی را تجربه می‌کند.
کی‌روش و ده‌سا چند روزی را در تهران سپری خواهند کرد تا بازی‌های دوستانه ایران در اتریش برگزار شود.

ده‌سا در خصوص هدف ایران در جام جهانی گفت: وقتی شما به جام جهانی صعود می‌کنید برای خود یک شانس واقعی متصور خواهید شد. گرما و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان یک چالش خواهد بود. زمان کوتاهی برای آماده‌سازی داریم. کی‌روش تیم را می‌شناسد و بازیکنان هم با او آشنا هستند. او 2 جام جهانی پیش مربی این بازیکنان در جام جهانی بوده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. شنبه به اتریش سفر می‌کنیم تا در آنجا با اروگوئه و سنگال بازی کنیم. سپس به ایران بازمی‌گردیم تا روند آماده‌سازی تیم ادامه پیدا کند.

دستیار کارلوس کی‌روش اظهار داشت: این 2 بازی به ما ایده خوبی می‌دهد. من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم. این امکان نیز وجود دارد که یک هفته پیش از سفر به قطر، در دبی امارات تمرین کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: