پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک رسانه روسیه در گزارشی از باز شدن پای قربان بردیف پدر فوتبالی آزمون به پرونده انتقال این بازیکن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت این روزها سوژه اصلی رسانه های اروپا شده و آینده این بازیکن هنور مشخص نیست.
 در جدیدترین خبر سایت «Bobsoccer» روسیه نوشت: آزمون و زنیت هر دو پیشنهادهای ملموسی از چندین باشگاه اروپایی از جمله لیون دارند. با این حال، آزمون توافقی برای انتقال با هیچ باشگاه اروپایی انجام نداده است.

زنیت به مهاجم ایرانی پیشنهاد قراردادی جدید با شرایط بسیار مطلوب داده است. آزمون در کمپ تمرینی دبی به زنیت ملحق خواهد شد، جایی که آینده این مهاجم در مذاکره با کادر فنی و مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد.

گفته می شود که زنیت در صورت دریافت پیشنهادی که از نظر اقتصادی سودمند باشد، اصراری برای تمدید قرارداد ستاره ایرانی ندارد. در صورت فروش این بازیکن ایرانی، زنیت مذاکرات را با یک مهاجم خارجی جایگزین آغاز خواهد کرد.

آزمون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. همچنین رایزنی با قربان بردیف سرمربی سابق "روبین" و "روستوف"  که ارتباط نزدیکی با آزمون دارد، آغاز شده است.

پیش از این گزارش شده بود که زنیت به آزمون پیشنهاد قراردادی 4 ساله داده و این باشگاه آماده است تا پایان ژانویه صبر کند. در همان زمان لیون برای جذب آزمون پیشنهاد 3 میلیون یورویی داد اما باشگاه سن پترزبورگ برای بازیکنی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، مبلغ بیشتری درخواست داد.

34f7nwuzlK3a

مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل در 15 بازی در لیگ برتر روسیه برای زنیت 7 گل به ثمر رسانده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: