پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

به گزارش سایت خبر روز بازیگر سینما و تلویزیون شهره لرستانی بعد از ابتلا به کرونا دلتا در بیمارستان بستری شد

شهره لرستانی به کرونا مبتلا شد . شهره لرستانی زاده مهر 1352 در تهران است و شهره لرستانی اصالتا خرم آبادی است. شهره لرستانی بازیگر تئاتر و سینما است و شهره لرستانی کارگردانی هم می کند.

شهره لرستانی در بیمارستان

شهره لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از نوع دلتا از  ۱۹ مردادماه در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه تهران بستری هستم و حال عمومی خوبی ندارم و از همه می‌خواهم برایم من دعا کنند.

شهره لرستانی

شهره لرستانی به کرونا دلتا مبتلا شد

مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی برای شبکه یک سیما بودم که متاسفانه من و تمام گروه درگیر کرونای دلتا شدیم. بسیاری از عوامل و بازیگران دیگر نیز مبتلا به این جهش شدند و برخی نیز حال خوبی ندارند.

من دوز اول واکسن کرونا را به تازگی زده بودم، اما متاسفانه متوجه شدم درگیر کرونا از نوع دلتا هستم و هنوز نمی‌دانم ریه‌ام چند درصد درگیر شده اما با اکسیژن می‌توانم نفس بکشم.

پیش از این به دلیل عمل جراحی ۳۷ کیلو وزن کم کرده بودم و به همین دلیل بدنم ضعیف شده و حالا با ابتلا به این جهش خطرناک اصلا حال خوبی ندارم. از همه مردم تمنا می‌کنم برایم دعا کنند.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش شهره صالحی لرستانی است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

اگرچه چندین سال است که مستقل زندگی می کنم اما با خانواده ام در یک ساختمان هستیم، چون نمی توانیم از حال هم غافل باشیم. علتش این است که ما لریم و به ایلی بودن عادت داریم.

شهره لرستانی

همیشه گروه تئاتر مدرسه با من بود. از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم آن اوایل که بلد نبودم بنویسم حفظ می کردم، نمایشنامه نویسی که بلد نبودم، اما قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم و با گروه تئاترمان اجرا می کردم.

شهره لرستانی

یکی از تفریحات من و برادرم تابستان ها این بود که با پدرم به دادگستری می رفتیم وقتی مراجعین می آمدند، زیر میز پدر پنهان می شدیم و یواشکی آنها را از لای ترک میز زیر نظر گرفته و به حرف هایشان گوش می دادیم. عشق ما دعواهای زن و شوهری بود.

دانشگاه و شروع فعالیت شهره لرستانی

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۹ ساله بود از شهر همدان که مدتی بخاطر شغل پدر ساکن آنجا بودند به تهران بازگشتند، سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد در همان ترم اول که اکثرا دروس عمومی بود غرق تئاتر شد و ۱۷ نماش را به کارگردای خود بروی صحنه برد، سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد.

شهره لرستانی جلوی دوربین

در سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال اغر بخیر اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه اش با سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم نیاز بود. بازی در سریال آپارتمان در سال ۱۳۷۱ چهره اش را شناخته کرد.

شهره لرستانی شکست عشقی خورد

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی آنقدر سرخوش و خوشحال بود که حواسش به دور و برش نبود و یک روز با سر به زمین خورد همه چیز خیلی ساده شروع شد، طوریکه وقتی امروز بهش نگاه می کنم، باورم نمی شود اتفاقی به این سادگی که ساده تر از آن هم قابل حل بود و می توانستم از آن بگذرم، زندگی ام را دگرگون کرد.

افسردگی شهره لرستانی

آن موقع این داستان شکست عشقی ساده و یک خطی برایم اتفاقی بسیار عظیم و سهمگین بود و باعث شد احساس شکستی بزرگ بکنم موج غم من را در خود غرق کرد و به دامن افسردگی پناه بردم. در این مدت وی ۸ سال از بازیگری جدا شد و تنهایی و بیماری اش او را ۴۰ کیلو اضافه وزن تر کرد، بعد از مدتها به کمک روانشناس دوباره به بازیگری برگشت.

عامل چاقی

من بیمار ای دارم که عامل اصلی چاقی ام است شاید باورتان نشود من لب به شکلات و شیرینی و این چیزها نمی زنم من مشکل هیپوتیروئید دارم که یک قسمت داخل هیپوفیزم بد عمل میکند.

تاسیس خانه پیشکسوتان

دوری از سینما و کار باعث شد تا به فکر تاسیس خانه پیشکسوتان بیفتم اصلا این کار را شروع کردم تا مشکلات خودم را فراموش کنم. آن روزها مدام به فکر حل مشکلات دیگران بودم مراقب بودم ببینم چه کسی بیمار است یا چه کسی به رحمت خدا رفته و باید برای بزرگداشتش اقدام کرد. همه این کارها را می کردم که عشق از دست رفته ام را فراموش کنم و تمام مشکلات مربوط به آن شرایط را فراموش کنم.

عشق دوباره

خانوم بازیگر تنهای ما بعد از ۲۰ سال دوباره عاشق شد بخاطر همین عشقش تصمیم گرفت کاهش وزن بدهد، و موفق هم شد، در این مدت او وزن های اضافی اش رو کم کرد و دوباره با قدرت به زندگی اش برگشت.

هنوز ازدواج وی رسانه ای نشده است.

کارگردانی

ایشان فعالیت کارگردانی در عرصه تصویری را از سال ۱۳۷۹ با سریال در پوست شیر شروع کرد که تاکنون ۶ کار تلویزیونی و یک فیلم سینمایی ساخته است.

بهترین هدیه ای که در زندگی تان گرفته اید چه بوده است؟

یک دوچرخه بود. بچه بودم و آبله مرغان گرفته بودم. یک روز در همان حال مریضی پدر و مادر و خواهر و برادرم همه با هم آمدند من را بردند روی بالکن. چیزی را که می دیدم باورم نمی شد. یک دوچرخه نارنجی خیلی خوشگل بود. فوق العاده خوشحال شدم.

علایق

● آشپز خوبیم، تبحرم در پخت استانبولی و خورشت کرفس و خورشت بادمجان است

● تفریحاتم تماشای فیلم با دوستانم و سفر است

● بر اساس علاقه شخصی ام بین کارگردانی و بازیگری؛ کارگردانی را انتخاب می کنم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: