پایگاه خبری خانه فوتبال:

حراج فوری بهمن موتور.فروش ارزانتر در بهمن موتور.بهمن موتور قرار است دو مدل شگفت انگیز را پائین‌تر از نرخ رسمی عرضه کند.بهمن موتور خودروهای با کیفیت تری نسبت به دیگر خودروسازها عرضه می کند.بهمن موتور این مدل‌ها را با شرایط خاص عرضه می کند

بهمن موتور ارزان فروشی می کند | جزئیات

بهمن موتور دو خودروی وارداتی خود را با شرایط متفاوت عرضه می کند و این اقدام خریداران این خودروها را غافلگیر کرده است.
به گزارش اکو ایران، خریداران دو خودروی هونگچی H5 و بستیون T77، دو خودروی وارداتی شرکت BM cars (شرکت واردکننده زیر مجموعه بهمن موتور) با تغییراتی که مدیران فروش این شرکت واردکننده در مسیر تحویل دو خودروی خود ایجاد کرده، حسابی غافلگیر شدند.
BM cars تصمیم گرفت بستیون T77 را زیر قیمت اعلامی از سوی شورای رقابت برای متقاضیان خود فاکتور کند. این اقدام می تواند نظر بازار را به خود جلب کند. مدیران این شرکت واردکننده تصمیم گرفتند تا در دور اول فروش بستیون T77 این خودروی شاسی بلند را زیر قیمت اعلامی شورای رقابت در دسترس خریداران قرار دهند. این خودرو یک میلیارد و 890 میلیون تومان تعیین شده است اما هنوز مدیران BM cars مشخص نکرده اند که در دور اول قرار است این خودرو با چه قیمتی برای مشتریان فاکتور شود.
ایده فروش زیر قیمت در دنیا جز استراتژی هایی محسوب می شود که مدنظر شرکت هایی قرار می گیرد که به دنبال حضور بلند مدت و با برنامه ریزی در بازار هدف هستند.
بهمن موتور
بهمن موتور
استراتژی BM cars درباره دیگر محصولشان یعنی هونگچی H5 متفاوت است اما این استراتژی نیز خریداران این خودروی لاکچری چینی را شگفت زده کرده است.
بهمن موتوریی ها قصد دارند این محصول خود را با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت به خریداران واگذار کنند تا از این مسیر خیال آنها را بابت خدمات پس از فروش خودروی خریداری شده تا حد زیادی راحت کنند.  متقاضیان خودروهای وارداتی در دور جدید با توجه به تنوع محول و همچنین تنوع شرکت های واردکننده ای دغدغه را دارند تا در آینده نتوانند از خدمات پس از فروش مناسب چه در زمینه سرویس های دوره ای و چه در زمینه تامین قطعات مورد نیاز، بهره مند شوند. حال با این اقدام شرکت BM cars نگرانی خریداران هونگچی H5، با توجه به اینکه این خودرو اولین حضور خود در بازار ایران را تجربه می کند تا حد زیادی بر طرف شده است.
بهمن موتور
به نظر می رسد این اقدام BM cars شرکت های واردکننده دیگر را نیز ترغیب کند تا سیاست هایی از جنس BM cars را در دستورکار قرار دهند تا بتوانند سهم خود در بازار خودروهای وارداتی را تا حد ممکن افزایش دهند.
بهمن موتور

خبرهای مبنی بر واردات چند صد دستگاه خودروی سدان لوکس هونگچی H5 و کراس اوور بستیون T77 توسط شرکت BM CARS به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این خودروها با وجود ورود به کشور، همچنان در انتظار طی مراحل بوروکراتیک قیمت‌گذاری و پیچیدگی‌های دست و پاگیر قانونی هستند. با این حساب می‌توان BM CARS را یکی از پیشگامان ورود خودروهای باکیفیت جهانی به بازار ایران در شرایط فعلی دانست.
در ادامه به بررسی مشخصات فنی این دو خودروی تازه‌وارد پرداخته‌ایم:

سدان هونگچی H5 محصول لوکس BM CARS

هونگچی H5 یک سدان با موتور ۲ لیتری توربوشارژ GDI با توان ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر است که به همراه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن عرضه می‌شود. این خودرو با هدف استفاده در مراسم‌های رسمی کشور چین طراحی شده و الان توسط BM CARS برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. H5 مصرف سوخت ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه‌ای دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این خودرو، بهره‌مندی از 9 کیسه هوا است که ضریب ایمنی بالای آن را تضمین می‌کند.

بستیون T77 کراس اوور جدید BM CARS

بستیون T77 نیز یک خودروی کراس اوور با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر است که با بهره‌گیری از استانداردهای شرکت فولکس واگن آلمان طراحی شده و از فضای داخلی مناسبی برخوردار است. انتظار می‌رود ورود این خودرو به بازار ایران، تنوع خودروهای دسته SUV را افزایش داده و با توجه به امکانات فنی و گزینه‌های متعدد آن، انتظارات مشتریان ایرانی را برآورده کند. البته ورود آن می‌تواند رقابت را برای سایر شرکت‌های خودروساز دشوارتر نماید.
در مجموع، ورود این دو مدل باکیفیت به بازار خودروی ایران می‌تواند انتخاب‌های متنوع‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهد و کیفیت خودروهای عرضه شده در کشور را ارتقا بخشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: