پایگاه خبری خانه فوتبال:

جدیدترین طرح فروش نقدی بهمن موتور.فروش نقدی و پیش فروش دو شیوه فروش در بهمن موتور است.فروش نقدی بهمن موتور به دلیل قیمت بالا در بازار طرفدار زیادی پیدا کرده است.فروش نقدی بهمن موتور به سه مدل جذاب شروع می شود. بهمن موتور این مدل ها را با شرایط خاص عرضه می کند.

طرح تحویل فوری سه مدل بهمن موتور

طرج فروش فوری ۳ محصول شرکت بهمن موتور شامل خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا از فردا شنبه آغاز خواهد شد.

بهمن موتور

بهمن موتور

در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۱ (طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) امکان پیش ثبت نام (قرعه کشی) یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای متقاضیان مشمول و حائز شرایط، در قالب طرح "جایگزینی خودروهای فرسوده" به صورت آنلاین، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ و از طریق سایت فروش بهمن موتور به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده فراهم گردیده است.

بهمن موتور در یک نگاه

شرکت بهمن موتور در ماههای پایانی سال 1331 هجری شمسی تحت عنوان شرکت سهامی ایران خلیج کو با سرمایه اولیه 600 هزار ریال تاسیس و به منظور انجام عملیات مربوط به نمایندگی و امور حمل و نقل از جمله حمل و نقل دریایی و حق العمل کاری نمایندگی های تجاری به ثبت رسید. به موجب پروانه تاسیس شماره 1620 مورخ 1338/2/8 وزارت صنایع و معادن ، بهره برداری از کارخانه مونتاژ موتور سیکلت از سال 1350 و پس از انجام مقدمات مربوط به افزایش سرمایه تا میزان 400 میلیون ریال، مونتاژ وانت سه چرخ با ظرفیت 200 کیلوگرم آغاز و سپس موضوع فعالیت شرکت به ساخت و مونتاژ انواع وانتهای مزدا شامل مدل های 1000 با ظرفیت 500 کیلوگرم و مدل 1600 با ظرفیت یک تن تغییر یافت.   نام شرکت به موجب تصمیمات متخذه از سوی مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ 1350/3/17 از شرکت خلیج کو به شرکت سهامی خاص اتومبیل سازی مزدا، در تاریخ 1363/4/6، ایران وانت (شرکت سهامی خاص) و سپس در تاریخ 1370/12/12 از سهامی خاص به سهامی عام و در تاریخ 1377/4/28 به گروه بهمن تغییر یافت. پس از تغییرموضوع فعالیت و نام شرکت به گروه بهمن(سهامی عام) در سال 1377، مرکز بهمن موتور (ایران وانت) به عنوان یک واحد کسب و کار استراتژیک (SBU) با ساختاری مستقل ادامه فعالیت داد. از سال 1378 با همکاری مشترک با شرکت مزدا، تولید انواع سواری مزدا Mazda F ، Mazda 323 GLX و Mazda 323 FL آغاز گردید. در سال 1381 طی انعقاد قراردادی با میتسوبسشی موتورز ژاپن زمینه تولید انواع خودرو در شرکت فراهم گردید، همچنین شرکت موفق به دریافت گواهینامه ISO 14001 و OHSAS18000 ISO/TS 16949 و کسب 16 درصدی مالکیت سهام شرکت سایپا و کسب رتبه اول بورس گردید. در سال 1382 گروه بهمن به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور و یکی از صد شرکت برتر معرفی و با تولید خودروهای سواری دو دیفرانسیل (SUV) با عرضه خودرو دو دیفرانسیل پاجرو به بازار خودروهای دو دیفرانسیل وارد شد. در سال 1385 شرکت خودروی سواری مزدا 3 را تولید و با تولید سواری ون با نام نارون به بازار خودروهای سواری ون ورود پیدا کرد، در سال 1386 گروه بهمن به عنوان یکی از 100 شرکت برتر بورس اوراق بهادار تهران معرفی گردید. سال 1388 خودروی سواری مزدا 3 جدید و خودروی وانت تک کابین و دوکابین کاپرا در شرکت تولید گردید. سال 1389 تولید مزدا سواری 2 و 3 جدید آغاز و جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی در حوزه ی منابع انسانی اخذ گردید همچنین در سال 1391 تولید خودروی مزدا سواری 1600، خودروی سواری B50 و خودرو مینی تراک در شرکت آغاز گردید و در سال 1392 مرکز بهمن موتور به عنوان شرکت بهمن موتور مستقل گردید. در سال 1393 با هدفگذاری افزایش ساخت داخل محصولات خودرویی، ارتقاء خودکفایی با تولید وانت کارا 1.7 و کارا 2 محقق گردید. در همین سال شرکت بهمن موتور به دریافت گواهینامه اشتهار 3 ستاره  جایزه ملی کیفیت خودرو از سازمان ملی استاندارد ایران "AINQA" نائل گردید. از سال 1395 و در پی واگذاری سهام شرکت به بخش خصوصی، دگرگونی قابل ملاحظه ای در روند فعالیتهای توسعه ای شرکت بوجود آمد.

بهمن موتور

استراتژی جدید شرکت بر محور توسعه و بهسازی زیرساخت های تولید، افزایش تولید و بهره برداری بیشتر از ظرفیتهای خالی، افزایش خودکفائی، ارتقا شاخص های مالی، ایجاد تنوع در محصولات تولیدی، پویایی شرکت های تابعه، کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان از طریق بهینه سازی و افزایش کیفیت تولیدات، ارائه خدمات بعد از فروش و تامین قطعات یدکی ارزان و قابل دسترس را در دستور کار خود قرار داده و بر تسریع در انجام برنامه های اجرایی تاکید نمود. سلسله اقدامات توسعه ای صورت پذیرفته، در سال 1396، با افزایش صد درصدی میزان تولید و کسب رتبه 47 در 100 شرکت برتر ایران نمود پیدا کرد. از سال 1397 با اعمال تحریم های ظالمانه، شرکت بهمن موتور با وجود  ایجاد محدودیت ها و مشکلات عدیده در تعاملات بین المللی، با راهکارهایی نسبت به یافتن و همکاری مشترک با شرکای جدید در تعریف پروژه های خودرویی اقدام نموده است. در ادامه فعالیت های صورت پذیرفته، در حوزه توسعه محصولات جدید در شرکت بهمن موتور، از سال 1396 پروژه تولید سواری B30 با هدف گذاری تولید انبوه و درصد ساخت داخل بالا با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سهامداران عمده شرکت، جهت ورود به بخش خودروهای سواری اقتصادی تعریف و اجرایی گردید از سال 1397 با همکاری مشترک با شرکت گریت وال-برند هاوال، تولید SUV محصول HAVAL-H2 و عرضه محدود HAVAL-H9 صورت پذیرفت. در خصوص برند هاوال می توان به بزرگترین تولیدکننده SUV در بزرگترین بازار دنیا (چین) اشاره نمود.

بهمن موتور

از سال 1398 با وجود فشارهای فزاینده تحریم صنعت خودرو، شرکت بهمن موتور ضمن همکاری با شرکت سوکون و جیتور چین تولید خودروی سواری دیگنیتی و فیدلیتی را جهت تولید در سال 1399 و 1400 در دستور کار خود قرار داده است.   این شرکت در حال حاضر مهمترین واحد استراتژیک گروه بهمن محسوب می شود.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: