پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات جدید از چک های بانک ملی و ملت.بانک ملی و ملت به سایر بانک ها که چک بانکی الکترونیکی صادر می کنند اضافه می شوند.بانک ملی و ملت مشغول تست نهایی این سیستم هستند.

مانند 11 بانک دیگر چک‌ بانک‌ ملی و بانک ملت هم الکترونیکی می‌شود

براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها در حوزه چک‌های الکترونیک و با تصویب ماده الحاقی ۵ به لایحه برنامه هفتم و همچنین در صورت تایید شورای نگهبان، مقرر است که در سال سوم اجرای قانون هفتم، چک‌های کاغذی برای همیشه از نظام بانکی حذف شود.
مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره آخرین وضعیت ورود چک الکترونیکی بانک ملی گفت: هنوز چک الکترونیکی بانک ملی عملیاتی نشده است ولی آخرین مراحل تست در بانک ملی در حال انجام است و به‌زودی عملیاتی خواهد شد. تست‌های Functional (تست کاردکرد) انجام شده و در حال حاضر موارد مربوط به تست امنیت را می‌گذرانند که حساسیت ویژه‌ای بر آن وجود دارد.

 بانک ملی و ماجرای پشت‌پرده وام فوری قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی

بانک ملی

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی با سپرده‌گذاری رقم ۴۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یک‌سال و به شرط بازپرداخت ۶۰ ماهه، به‌طور متوسط ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود. کسانی که موفق به دریافت این وام می‌شوند اصل پولشان برای پنج سال نزد بانک باقی می‌ماند
بانک ملی روی بیلبورد‌های شهری خود نوشته تا سقف ۳۰۰ میلیونی وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهاردرصد پرداخت می‌کند. شعار تبلیغاتی جذابی هم برگزیده‌اند که ادعا دارد «سقف مهربانی بلند است». اگر پیگیر ماجرا شوید و به سایت بانک ملی سر بزنید، جهت استحضار نوشته‌اند پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی یکی از طرح‌های جدید است و متقاضیان می‌توانند در کمترین زمان ممکن وام بگیرند. بانک ملی در بخش دیگری از اطلاعیه خود به کسانی که در این بانک حساب ندارند مژده داده با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک بام، می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن افتتاح حساب و امکان استفاده از تسهیلات ۳۰۰ میلیونی را پیدا کنند.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به‌طور طبیعی وسوسه کننده است اما از فاصله نزدیک حداقل آنقدر که روی بیلبورد‌های شهری و تبلیغات محیطی تاکید کرده‌اند قشنگ نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: