پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برای پیروزی وارد زمین شد و بازیکنان انرژی زیادی را در زمین گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با النصر عربستان حاضر شد و در حالی که برخلاف مصاحبه پیش از بازی، به زبان فارسی صحبت می‌کرد، به سوالات پاسخ داد.

* صحبتهای اولیه؟

به نام خدا و با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز. بازی خوبی برای هر دو تیم بود و فکر کنم هر دو تیم به دنبال این بودند که در این بازی پیروز شوند. ما در خیلی از دقایق بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ساختیم. در چند مورد هم در پاس آخر و شکل گرفتن حمله به مشکل خوردیم.

*تیم النصر؟

در هر صورت مقابل تیمی قوی و حرفه‌ای بازی کردیم. تیمی مثل النصر که باتوجه به بازیکنان و مربی خودش هر تیمی را به مشکل می‌اندازد حتی اگر ده نفره باشد. ما بازی شجاعانه را دیدیم و جا دارد از بازیکنان تشکر کنم. ما خیلی سخت به ریاض رسیدیم و مشکل پشتیبانی داشتیم. بازیکنان ما هرچه داشتند در زمین گذاشتند و با تمام انرژی بازی کردند. بیشتر تعویضهای ما به خاطر خستگی بازیکنان یا مصدومیت آنها بود. به نظرم از جان مایه گذاشتند و اینجا باید از تک تک بازیکنان به خاطر تمرکزشان و انرژی زیادی که گذاشتند تشکر کنم.

*میزبانی النصر؟

جا دارد از میزبانی آنها تشکر کنم. ما واقعا جلوی یک تیم حرفه‌ای با ستارگان بزرگ تشکر کنم. به نظرم می‌توانستیم بازی را ببریم. در دقایقی از بازی پرس خوب گذاشتیم اما فکر کنم آنجایی که باید پاس خوب می‌دادیم و ضربه آخر را می‌زدیم، مشکل داشتیم. به نظرم این تساوی که در زمین النصر به دست آمد، برایمان ارزشمند است. حالا باید خودمان را برای بازی الدحیل آماده کنیم و فکر کنم فقط یک راه برای صعود داریم و آن هم پیروزی مقابل الدحیل است.

* مشکلات پرسپولیس؟

در این مورد خیلی صحبت شده و همه می‌دانیم چه اتفاقاتی برای تیم رخ داد. اما چیزی که الان باید به آن فکر کنیم این است که چگونه تیم را برای بازی بعدی آماده کنیم. بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند و تلاش بیشتر می‌کنند. این بازیکنان ارزشمند هستند و قابل تقدیرند. نمی‌توانیم به سادگی از نام بازیکنان بگذریم. با تمام کمبودهایی که وجود داشت، ما تلاش کردیم و این ارزشمند است. چیزی که اهمیت دارد این است که تمرکزمان روی تیم باشد و روی وظایفمان تمرکز کنیم تا از این گروه صعود کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: