پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت سکه در چندماه گذشته به شدت بالا رفت.قیمت سکه از سال گذشته صعودی بود. قیمت سکه در کانال پائین‌تر.قیمت سکه باورنکردنی و با حباب قیمتی شدید است جدیدترین قیمت سکه را در سایت خانه فوتبال با هم می خوانیم.

قیمت سکه

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه ۲۵ آذر) بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، ۲۹ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته با نرخ ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۲۱ دلار شد که در مقایسه با روز گذشته ۱۴ دلار کاهش داشت.

برخی از معامله‌گران تصور می‌کنند که در شرایط کنونی چپ بازارساز به واسطه فروش نفت و... پر است و از رشد معنادار قیمت‌ها جلوگیری می‌کند. البته عده‌ای هم معتقدند در صورتی که بازار با اخبار غیر منتظره‌ای روبرو شود احتمال پرش قیمت سکه امامی وجود دارد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در هفته‌ای که گذشت روز‌های نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت؛ همین امر باعث شد عده‌ای از معامله‌گران بازار سکه با احتیاط بیشتری دست به خرید و فروش سکه بزنند و بیشتر به نوسانات بازار طلا توجه کنند.

قیمت اونس طلا روز جمعه جهش قابل توجهی را ثبت کرد. فلز گران بهای جهانی روز گذشته تا سطح 1952 دلار بالا رفت اما نتواست این مرز مقاومتی را حفظ کند و به سمت محدوده 1940 دلار برگشت.

با پیشروی قیمت طلا، عده‌ای از معامله‌گران سکه به احتمال اثرگذاری طلای جهانی بر روی قیمت سکه امامی در اولین روز هفته جاری امیدوار شدند. با این حال عقب نشینی قیمت طلا موجب شد برخی از سکه بازان نسبت به صعود قیمت سکه در اولین روز هفته نا امید شوند. 

از نگاه تحلیگران اقتصادی در شرایط کنونی محدوده ۱۹۴۴ دلار مقاومت مهم برای اونس طلاست و در صورتی که این محدوده شکسته نشود، ممکن است زمینه ساز ریزش طلا تا حوالی ۱۹۳۷ و ۱۹۲۷ دلار شود.

بازار دلار در لاک احتیاط ماند/ سوخت‌گیری سکه از طلای جهانی

از سوی دیگر سطح مقاومت مهم طلای جهانی محدوده ۱۹۵۰ دلار است و در صورتی که بالای آن تثبیت دهد این امر می تواند تا حدوی زمینه ساز ورود برخی از خریداران به بازار سکه شود. 

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که قیمت سکه در ایران بیشتر از آن که از طلا تاثیر پذیر باشد به نوسانات نرخ دلار توجه می‌کند.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز جمعه ثبات نسبی را تجربه کرد. همین امر باعث شده در کنار عقبگرد قیمت طلا، احتمال صعود معنادار سکه امامی در روز شنبه تا حدودی گمرنگ شود.

در این بین اخبار و سیگنال های سیاسی مثبت هم موجب هراس عده‌ای از خریداران سکه شده است. اخباری همچون آزاد سازی ارزهای بلوکه شده، تبادل زندانیان دو تابعیتی بین ایران و آمریکا، سفر قریب الوقوع معاون گروسی به ایران، نشست آتی شورای حکام درباره ایران و.... دست به دست هم داده‌اند تا مانعی برای ورود خریداران به بازار شوند.

تغییرات قیمت دلار در مرکز مبادله ارزی |دلار امروز چند؟

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه ۱۱ شهریورماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۳۴ تومان اعلام شد.

 بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه 11شهریورماه) با کاهش قیمتی نسبت روز کاری قبل 41 هزار و 287 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 534 تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 44 هزار و 540 تومان، و نرخ حواله یورو 40 هزار و 419 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز 11 هزار و 242 تومان و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 220 تومان اعلام شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: