پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت سکه در چندماه گذشته به شدت بالا رفت.قیمت سکه از سال گذشته صعودی بود. قیمت سکه در کانال پائین‌تر.قیمت سکه باورنکردنی و با حباب قیمتی شدید است جدیدترین قیمت سکه را در سایت خانه فوتبال با هم می خوانیم.

آخرین نرخ سکه امامی

امروز سکه امامی با رشد ۰.۷۲ درصدی به ۲۸,۱۸۶,۰۰۰ (بیست و هشت میلیون و یکصد و هشتاد و شش هزار) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲۸,۱۸۶,۰۰۰ ۲۰۳,۰۰۰ ۰.۷۲ 11:36

۲۷,۹۸۳,۰۰۰ -۲۱۸,۰۰۰.۰۰ -۰.۷۸ روز قبل

۲۸,۲۰۱,۰۰۰ -۲۰۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۷۱ ۲ روز پیش

قیمت نیم سکه امروز

امروز نیم سکه با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۱۵,۱۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر نیم سکه

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱۵,۱۵۰,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۰.۳۳ 11:36

۱۵,۱۰۰,۰۰۰ -۲۵۰,۰۰۰.۰۰ -۱.۶۶ روز قبل

۱۵,۳۵۰,۰۰۰ ۰.۰۰ ۰ ۲ روز پیش

آخرین نرخ ربع سکه

امروز ربع سکه  به ۱۰,۱۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

قیمت هر سکه گرمی با رشد ۰.۸۱ درصدی به ۶,۱۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

امروز دلار در بازار آزاد با رشد ۰.۴ درصدی به ۴۹,۳۵۰ (چهل و نه هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۴۹,۳۵۰ ۲۰۰ ۰.۴ 11:16

۴۹,۱۵۰ -۱۵۰.۰۰ -۰.۳۱ روز قبل

۴۹,۳۰۰ ۴۰۰ ۰.۸۱ ۲ روز پیش

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

امروز یورو در بازار آزاد با رشد ۰.۴ درصدی به ۵۳,۹۷۹ (پنجاه و سه هزار و نهصد و هفتاد و نه ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر یورو در بازار آزاد

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۵۳,۹۷۹ ۲۱۹ ۰.۴ 11:20

۵۳,۷۶۰ -۱۸۸.۰۰ -۰.۳۵ روز قبل

۵۳,۹۴۸ ۳۹۸ ۰.۷۳ ۲ روز پیش

روز گذشته قیمت سکه متاثر از کاهش ۴۰۰ تومانی دلار، ارزان شد. طلافروشی ها امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۱ قیمت سکه طرح قدیم (امامی) به مردم را ۱۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان اعلام کردند. قیمت سکه امروز هم افزایش یافت. قیمت سکه طبق روال قبل روند صعودی خود راحفظ کرد. قیمت سکه امروز 300 هزارتومان نسبت به دیروز بیشتر معامله شد. پیش بینی قیمت سکه نشان میدهد روند صعودی همچنان ادامه دارد.

روز گذشته قیمت طلا و سکه در روند کاهشی بسته شد. در ماه‌های گذشته قیمت در این بازار در محدوده‌ای مشخص نوسان داشت و سکه امامی در کانال‌های ۲۷ و ۲۸ میلیون تومانی حبس شده است.

دیروز قیمت طلا و سکه با میانگین کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نوسان داشت. هر چند این کاهش محدود بود اما سکه امامی را در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار داد.

کاهش اشتیاق مردم برای سرمایه‌گذاری در طلا

علاوه بر کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در روز گذشته، همزمان با فعالیت بازار تهران، انس جهانی طلا نیز به کف کانال ۱۹۰۰ دلاری نزدیک شده بود و کاهش قیمت داشت. برخی معامله‌گران روند کاهشی قیمت سکه را متاثر از افت ارزش طلای جهانی نیز عنوان کرده‌اند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند کاهش اشتیاق مردم به سرمایه‌گذرای در طلا و سکه روند رکودی را در بازار مذکور رقم زده است. به اعتقاد آنها افراد تمایل دارند برای کسب سود بیشتر، از سایر بازارهای سرمایه خارج شوند و به سمت خرید خودرو بروند.

به اعتقاد کارشناسان بازارهای مالی سرمایه‌گذاری در طلا و سکه باید بلندمدت و حداقل ۵ ساله باشد تا افراد بتوانند تورم موجود در نقدینگی دارایی‌شان را کنترل کنند.

سکه امامی ۲۷ میلیونی شد

دیروز ۲۴ مرداد قیمت سکه امامی با کاهش ۱۴۱ هزار تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومانی برگشت. این قطعه با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه بهار کاهش ۷۹ هزار تومانی داشت. این قطعه نیز با رقم ۲۵ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان مبادله شد.

روز گذشته نیم‌‌سکه کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد. ربع ‌سکه نیز با افت ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد. روز قبل سکه گرمی ۵۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

افزایش حباب سکه بهار در کاهش قیمت

دیروز قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلا با کاهش ۱۴ هزار تومانی با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با سه هزار تومان کاهش با قیمت دو میلیون و ۳۱۸ هزار تومان معامله شد. همچنین طلای دست دوم به قیمت دو میلیون و ۲۸۷ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب سکه بهار با ۱۸ هزار تومان افزایش راه خود را از روند کاهشی سایر قطعات سکه جدا کرد. حباب سکه امامی ۳۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۹۶ هزار تومان، ربع‌‌ سکه ۷۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۷ هزار تومان افت داشت. گفتنی است در حال حاضر انس جهانی طلا با قیمت ۱۹۰۶ دلار معامله می‌شود.

طلا دوباره اوج گرفت

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۹ درصد افزایش به ۱۹۰۳ دلار و ۷۸ سنت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، قیمت طلا در روز چهارشنبه، یک روز پس از آنکه برای اولین بار طی یک ماه و نیم گذشته از سطح ۱۹۰۰ دلار پایین‌تر رفت، ثابت مانده است. احتمال ادامه روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا ارزش اوراق قرضه خزانه داری این کشور را بالا برده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۹ درصد افزایش به ۱۹۰۳ دلار و ۷۸ سنت رسید.​

قیمت طلا در روز سه شنبه تا ۱۸۹۵ دلار و ۵۰ سنت پایین آمد، یعنی پایین‌ترین رقم از پایان ماه ژوئن. ارزش اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا به بالاترین رقم طی ۱۰ ماه گذشته رسیده و جذابیت آن نسبت به طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده افزایش یافته است.

از طرف دیگر بالا رفتن ارزش دلار آمریکا هم خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران‌تر کرده و تمایل به خرید آن را برای سرمایه‌گذاران پایین آورده است.

طبق گفته تحلیلگران، اطلاعات اقتصادی خارج از آمریکا هم فضا را برای بالا نگه داشتن نرخ بهره فراهم‌تر کرده است.

جزئیات اجلاس ماه ژوئیه فدرال رزرو آمریکا قرار است امروز منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی استراتژی آینده این بانک فراهم کند.

رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس آمریکا گفت در حالی که بانک مرکزی این کشور پیشرفت‌هایی در مبارزه با تورم داشته اما احتمالاً لازم است نرخ بهره برای مدت طولانی‌تری افزایش یابد تا این ماموریت تکمیل شود.

قیمت نقره امروز با ۰.۱۸ درصد کاهش به ۲۲ دلار و ۶۲ سنت رسید و پلاتین با ۰.۱۱ درصد کاهش ۸۹۱ دلار و ۵۸ سنت معامله می‌شود.

دلار تهران، چشم‌انتظار ریاض/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز

برخی معامله گران دلار به سفر قریب الوقوع امیرعبدالهیان به ریاض هم گوشه چشمی دارند.زیرا این سفر در واقع، نخستین سفر رسمی یک مقام بلندپایه جمهوری اسلامی به عربستان پس از نزدیک به دو دهه محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی عصر دیروز در محدوده 49 هزار و 100 تومان تا 49 هزار و 200 تومان به فروش رسید . در معاملات پشت خطی دیشب هر برگ اسکناس آمریکایی در حدود 100 تومان بالاتر از عصر روز سه شنبه بود. 

نکته قابل توجه این است که بازار ارز با کمبود خریدار روبرو شده و برخی از معامله گران تصور می کنند که بازارساز با اخبار و سیگنال های مثبت بازار را در دست گرفته است. بنابراین دسته ای از معامله گران تا روشن شدن اخبار مربوط به آزادی زندانیان آمریکایی در ایران و آزادسازی ارزهای بلوکه شده  سعی می کنند از تاکتیک صبر استفاده کنند و بی محابا دست به خرید نزنند. 

در این بین برخی  معامله گران دلار به سفر قریب الوقوع امیرعبدالهیان به ریاض هم گوشه چشمی دارند.زیرا این سفر در واقع، نخستین سفر رسمی یک مقام بلندپایه جمهوری اسلامی به عربستان پس از نزدیک به دو دهه محسوب می‌شود. 

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» در گزارشی نوشته امیرعبداللهیان آخر هفته به عربستان سفر می‌کند. برخی از معامله گران می گویند این اتفاق اگر عملی شود می‌تواند بر  نرخ ارز  اثر بگذارد و حباب بازارها را کاهش دهد. چرا که خبرهایی که در این مدت به بهبود روابط ایران و عربستان اشاره داشته بازار ارز را دچار نوسان کاهشی کرده است. 

 ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ بود که  ایران و عربستان در پکن برای  از سرگیری روابط دیپلماتیک بعد از هفت سال و سه ماه توافق کردند و مقرر شد وزرای خارجه پس از آن دیدار کنند که اولین دیدار در ۱۷ فروردین ماه انجام و بیانیه مشترکی صادر کردند. 

2 سیگنال متناقض به بازار سکه

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران تصور می کنند با توجه به تعطیلی یک روزه بازار هرات به مناسبت پیروزی طالبان در افغانستان احتمالا بخشی از تقاضای دیروز به بازار امروز منتقل شود و اسکناس آمریکایی در هرات مسیر رشد را دنبال خواهد کرد. به عقیده این دسته در صورتی که هرات با رشد تقاضا روبرو شود   قیمت دلار  می‌تواند برای شکستن مقاومت 49 هزار و 200 تومان تلاش کند. 

برخی هم با اشاره رشد قیمت تتر در بازار شبانه در انتظار صعود قیمت دلار در روز جاری هستند.عده ای دیگر می گویند با توجه به رفتار قیمت دلار در چند روز اخیر احتمالا اسکناس امریکایی در محدوده 48 هزار و 800 تومان تا محدوده 49 هزار و 200 تومان در نوسان باشد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: