پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر تعطیلی مدارس همیشه برای خانواده ها از جمله خبرهای مهم محسوب میشود.تعطیلی مدارس اغلب بخاطر آلودگی هوا در فصل سرما رقم میخورد. امروز هم دولت خبر مهمی درخصوص تعطیلی مدارس داد. جزئیات کامل خبر تعطیلی مدارس را در خانه فوتبال با هم می خوانیم.

جزئیات تعطیلی مدارس تهران

آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد، فردا همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی «غیرحضوری» است.
با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه در روز چهارشنبه ۲۹  و پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه اعلام شد که بر این اساس همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است.
همچنین کودکستان‌ها، مراکز و مدارس استثنایی در همه مقاطع «تعطیل» است.
از سه‌شنبه به تدریج با استقرار توده هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه تا جمعه (اول دی)، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه  صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: