پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصمیم جدید برای یارانه معیشتی خانوار اعلام شد.یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود.یارانه معیشتی با توجه به معیار درآمدی و دهک بندی خانوار تعلق می گیرد.جزئیات جدید واریز یارانه معیشتی با صدک بندی را از دست ندهید

واریز یارانه معیشتی 1 میلیون و 965 هزار تومانی به حساب این خانوارها

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در موضوع بانوان سرپرست خانوار این است که با توجه به متناسب بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و همچنین پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های همیار جهت ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند، ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار مربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کنند.

یارانه معیشتی

مشمولین یارانه معیشتی جدید یلدا دولت رئیسی مشخص شدند

کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در آستانه شب یلدا خبر داد.

ناصر عسکری نژاد دیروز ۲۸ آذرماه با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» در سطح استان کرمان گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

وی افزود: در همین راستا مردم نوعدوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این ‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: ۲۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: