پایگاه خبری خانه فوتبال:

خواب فوری برای برخی تبدیل به رویا شده است.بعضی برای خواب فوری هزاران راه را امتحان کرده اند.فرمولی خاص برای خواب فوری کشف شده است.

با فرمول سربازان ارتش آمریکا در کمتر از یک دقیقه به خواب بروید

متد تنفسی خواب فوری ۴_۷_۸ را به کار بگیرید

خواب فوری

این متد تنفسی ساده اما مؤثر، شما را قبل از خواب آرام می‌کند و باعث می‌شود خوابیدن سریع و راحتی داشته باشید‌. این متد بر اساس تکنیک‌های کنترل تنفس است و الگوهایی از تنفس را در بر می‌گیرد که سیستم عصبی را ریلکس می‌کنند. این متد را علاوه بر قبل از خواب، هر زمان که مضطرب بودید یا استرس داشتید هم می‌توانید به کار بگیرید. برای انجام این متد اقدامات زیر را انجام دهید؛

ابتدا نوک زبان‌ را پشت قسمت بالایی دندان‌های جلو قرار دهید.
هوا را به طور کامل از دهان‌ خارج کنید‌‌.
دهان را ببندید و از طریق بینی خود هوا را وارد کنید و در ذهن تا ۴ بشمارید.
نفس‌ را نگه دارید و در ذهن‌ تا ۷ بشمارید.
دهان را باز کنید و هوا را به طور کامل بیرون دهید و در ذهن تا ۸ بشمارید.
این حرکات را دست‌کم سه بار تکرار کنید.
۳. یک برنامه برای خوابتان تنظیم کنید
بسیاری از افراد باور دارند که تنظیم یک برنامه‌ی مشخص برای خواب باعث می‌شود سریع‌تر به خواب بروند. خود بدن یک ساعت و سیستم منظم دارد که باعث می‌شود بدن در طول روز هوشیار و شب‌ها خواب‌آلود باشد.
اگر هر روز سر ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید و بخوابید، بدن به این وضعیت عادت می‌کند. زمانی که بدن با این برنامه وفق پیدا کند، خوابیدن برایتان آسان‌تر می‌شود و می‌توانید سر ساعت مشخصی بخوابید.
باید هر شب ۷ تا ۹ ساعت بخوابید. تحقیقات نشان داده‌اند که این میزان خواب برای بزرگسالان، مناسب و کافی است. سعی کنید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل از اینکه به تخت‌خواب بروید، بدن و ذهنتان را ریلکس کنید. این کار باعث می‌شود بدن و ذهن برای خوابیدن آماده شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: