پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که دقایق کوتاهی از آغاز بلیت فروشی بازی پرسپولیس -نساجی و استقلال-پیکان می‌گذرد، جایگاه بانوان ورزشگاه آزادی تکمیل ظرفیت شده است.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است. پرسپولیس شب گذشته در همین ورزشگاه موفق شد شمس آذر قزوین را در یک دیدار نفسگیر نتیجه دو بر یک شکست بدهد.
حال یک روز پس از بازی سرخ‌ها بلیت فروشی بازی با نساجی آغاز شده است و برای این بازی نیز همانند بازی‌های قبلی جایگاه بانوان پرسپولیس که در طبقه دوم و قسمت جنوبی ورزشگاه قرار دارد به سرعت پر شد و علاقه‌مندان خانم پرسپولیس تمام بلیت‌های این جایگاه را خریداری کردند.

جالب اینکه در بازی‌های قبلی نیز بدون توجه به نتایج شکل گرفته پرسپولیس این جایگاه همواره زودتر از بقیه قسمت‌های ورزشگاه تکمیل ظرفیت می‌شد.
همچنین بلیت‌فروشی بازی هفته پانزدهم استقلال برابر پیکان نیز از همین حالا شروع شده و هواداران استقلال می‌تواند بلیت بازی تیم محبوبشان را بخرند؛ اما جایگاه بانوان این مسابقه نیز که دو روز بعد از بازی با پرسپولیس برگزار می‌شود همانند بازی سرخ‌پوشان به سرعت فروش رفت و در حال حاضر ظرفیت باقی‌مانده برای جایگاه بانوان عدد صفر را نشان می‌دهد.

باتوجه به استقبال شکل گرفته به نظر می‌رسد اگر ظرفیت بیشتری هم به بانوان اختصاص دهند به همان سرعت پر خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: