پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس باید تا ساعاتی دیگر در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر و در دربی حساس تهران از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال برود و دربی حساس پایتخت را برگزار کند.

سرخپوشان در این دیدار در شرایطی به مصاف حریف سنتی خود می‌روند که یک جای خالی که در ترکیب این تیم در هفته گذشته وجود داشت و تبدیل به معمای بزرگ چینش یحیی گل‌محمدی شده بود و آن هم غیبت سعید آقایی بود و حالا با بازگشت او به ترکیب یحیی دردسر جدی برای ترکیبش ندارد.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم که آمار خیلی خوبی در این فصل از خودش به جا گذاشته است و حالا در آستانه تجربه اولین دربی خودش است. یک خط جلوتر دو مدافع میانی سرخپوشان هستند که زوج همیشگی سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان خواهند بود و در سمت راست هم سیامک نعمتی مثل همیشه حضور خواهد داشت. در پست دفاع چپ هم پرسپولیس یک گزینه دارد و آن هم سعید آقایی است که به میدان خواهد رفت و او هم یک دربی اولی است. دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا هستند و یک خط جلوتر از او شاهد حضور احسان پهلوان و امید عالیشاه هستیم. پهلوان هم اولین دربی خود را تجربه می‌کند. در خط حمله هم وحید امیری بازی خواهد کرد و مهاجم نوک پرسپولیس مهدی عبدی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: