پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از این موردهای ویژه، استفاده از جایگاه ورزشگاه آزادی است. مسئله‌ای که طی فصول گذشته نیز باعث ایجاد اختلاف میان مدیران وقت استقلال و پرسپولیس شده بود. 

مجوز، فقط برای چهار نفر 

از قرار معلوم، مدیران باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده برای تماشای جدال تیم خود مقابل آبی‌پوشان دچار محدودیت خواهند شد و همین مسئله شاید باعث شود تا بعضی از آنها مجبور به تماشای مسابقه از پای تلویزیون شوند چون ظاهراً استقلالی‌ها به عنوان میزبان می‌خواهند از حق خودشان استفاده کنند. یکی از مدیران باشگاه استقلال در این رابطه گفت: «اصلاً بحث لجبازی یا محروم کردن مسئولان باشگاه پرسپولیس نیست ولی ما میزبان هستیم و طبیعی است که در برخی موارد باید منافع خودمان را در اولویت بگذاریم. طبق قانون برای استفاده از جایگاه ویژه در دوران کرونا که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، محدودیت‌های ویژه‌ای وجود دارد و فقط ۱۰ نفر می‌توانند از آن استفاده کنند. این‌طور که در قوانین مشخص شده، شش صندلی به تیم میزبان که در این بازی استقلال خواهد بود، اختصاص پیدا می‌کند و چهار صندلی نیز در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد تا آنها را میان مدیران خود تقسیم کنند. استقلال میزبان است و طبیعی است که هر ۶ صندلی خود را حفظ خواهد کرد. برای باشگاه پرسپولیس نیز احترام زیادی قائلیم ولی قانون حکم می‌کند فقط ۴ نفر از مدیران محترم آنها هنگام برگزاری بازی از جایگاه ویژه استفاده کنند. البته اینکه سازمان لیگ قبل از بازی پیرامون مسئله فوق تصمیم جدیدی به صورت فوق‌العاده اتخاذ خواهد کرد یا نه، موضوع دیگری تلقی می‌شود.»

قهر انصاری‌فرد، دعوای جدید؟ 

داستان اختصاص بلیت‌های ویژه برای مدیران دو باشگاه مسئله تازه‌ای نیست و قبلاً هم باعث اختلاف میان استقلال و پرسپولیس شده است. در جدال رفت فصل گذشته دو تیم هم همین ماجرا رخ داد و کار آنقدر بالا گرفت که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس به نشانه اعتراض نسبت به رفتار باشگاه استقلال، راهی ورزشگاه نشد و مسابقه را پای تلویزیون تماشا کرد. حالا باید دید این ماجرا دوباره منجر به تقابل مدیران آبی و قرمز می‌شود یا اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زمینه برای حل و فصل موضوع را فراهم خواهند کرد؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: