پایگاه خبری خانه فوتبال:

درحالی که هنوز هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار نشده است حرف و حدیث هایی بابت تغییر محل برگزاری بازی سایپا و پرسپولیس زمزمه می شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است از ساعت 16:30 جمعه 16 آبان دیدار سایپا و پرسپولیس به عنوان افتتاحیه بیستمین دوره لیگ برتر برگزار شود و براساس همین برنامه ورزشگاه دستگردی برای میزبانی این دیدار معرفی شده و حتی سهیل مهدی دو روز قبل در گفت و گو با خبرنگار فارس از آمادگی کامل این ورزشگاه برای برگزاری مسابقه شاگردان ابراهیم صادقی و یحیی گل محمدی خبر داد.
با این وجود از صبح امروز زمزمه هایی بابت تغییر محل برگزاری بازی شنیده می شود. احتمال دارد سازمان لیگ با چرخشی ناگهانی این مسابقه را در استادیوم آزادی یا حتی شهدای شهرقدس برگزار کند. این در شرایطی است که باشگاه سایپا به عنوان میزبان تمام مکاتبات و رایزنی های لازم برای میزبانی در ورزشگاه دستگردی را انجام داده است.

نارنجی پوشان با اطلاع از اینکه این مسابقه قرار است استادیوم مذکور میزبان باشد، تمرینات و دیدارهای تدارکاتی خود را در همین ورزشگاه برگزار کرده اند و حتی هزینه اجاره استادیوم دستگردی را هم پرداخت کرده اند. ضمن اینکه در جلسه مدیرعامل باشگاه سایپا با فرماندار تهران هماهنگی های لازم صورت گرفته و حتی شنیده می شود استاندار تهران موافقت خود را برای میزبانی ورزشگاه دستگردی اعلام کرده است.

بنابر این این نقد به سازمان لیگ وارد است که اگر از سوی ارگانی برای تغییر محل برگزاری دیدار سایپا با پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته باید رایزنی هایش را پیش از این انجام می داد نه اینکه 48 ساعت مانده به شروع این دیدار اجازه دهد چنین زمزمه هایی راه بیفتد. در هیچ کجای دنیا آن هم در شروع مسابقات برای محل برگزاری بازی ها این اتفاق رخ نمی دهد و دو تیم قاعدتا طبق برگزاری بازی در ورزشگاه تعیین شده تمرینات و برنامه ریزی های خود را انجام می دهند. 

از سوی دیگر روابط عمومی ورزشگاه آزادی نیز به خبرنگار فارس اعلام کرده این ورزشگاه در هفته اول فقط میزبان بازی استقلال و مس رفسنجان است. 

به نظر بعید است مسئولان ورزشگاه آزادی هم در همین ابتدای لیگ بخواهند چمن ورزشگاه آزادی را دو روز پشت سر هم تحت فشار قرار دهند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: