پایگاه خبری خانه فوتبال:
 

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ برتر برنامه دیدار هفته نوزدهم را مشخص کرد که طی آن در دیدار برگشت دربی سرخابی‌ها میان پرسپولیس و استقلال روز 17 بهمن برگزار خواهد شد.

استقلال در بازی رفت که هفته چهارم برگزار شد در شرایط میزبانی با یک گل و در دیداری عجیب که علی کریمی موفق به گل کردن پنالتی این تیم نشد، از حریف شکست خورد تا بازی برگشت در شرایطی که هر دو تیم در کورس برای قهرمانی هستند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
این دیدار البته روز پنج شنبه و از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و این در حالی است که نیمکت مربیگری هر دو تیم با حواشی زیادی همراه است. استقلال بعد از اینکه استراماچونی طی هفته‌های اخیر راهی کشورش شده، امیدوار به بازگرداندن این مربی ایتالیایی طی جلسه‌ای که در ساعات آتی برگزار خواهد شد، دارد و البته ماجرای نیمکت پرسپولیس و گابریل کالدرون نیز با معماهای زیادی همراه شده است و سرمربی آرژانتینی نیز که موفق شد اولین دربی خود در ایران را با پیروزی به پایان برساند، در شرایطی با صدرنشینی پرسپولیس، ایران را برای تعطیلات ترک کرد که هنوز مشخص نیست بعد از این تعطیلات بار دیگر روی نیمکت سرخ‌ها حاضر خواهد شد یا خیر.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: