پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، درباره درخواست‌های جدید آندره‌آ استراماچونی برای دریافت مبلغ کل قراردادش از باشگاه استقلال اظهار داشت: آقای استراماچونی! تو هیچی نبودی که به استقلال آمدی و جان گرفتی. برای بدست آوردن دل هواداران، حرف‌هایی زدی و موفق هم بودی، اما چوب کارهایی را که کردی، می‌خوری. شک نکن تاوان کارت را پس می‌دهی. بازی کردن با دل میلیون‌ها هوادار پاسخ دارد.

وی افزود: شب گذشته برنامه فوتبال برتر را دیدم از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس (کالدرون) لذت بردم. اگر چه گفت که حرفه‌ای است و دستمزدش را می‌خواهد، اما حرف‌هایش بوی انسانیت می‌داد. آقای استراماچونی! تو فقط ادعا کردی! از روز اول از چهره استراماچونی مشخص بود که فقط ادعای حرفه‌ای‌گری دارد. باشگاه استقلال خیلی زود باید دست به کار شده و از او شکایت کند. مگر می‌شود که یک نفر با احساسات هواداران و باشگاه بزرگ استقلال بازی کند؟

مطمئن باشید او پیشنهاد دارد

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از رفتارهای استراماچونی عنوان کرد: شما می‌گویی مسئولان استقلال حرفه‌ای نبوده و رفتار درستی نداشتند، اما حالا که پولت را گرفتی، خواسته‌هایت حرفه‌ای است؟ مطمئن باشید که استراماچونی پیشنهاد داشته که از ایران رفته است. او متوجه شد که در ایران ممکن است هر اتفاقی بیفتد و خواهان قرارداد جدید شد. مدیران استقلال هر درخواستی را قبول می‌کنند، به غیر از پرداخت پول یکجای قرارداد استراماچونی.

زیاده‌خواهی‌های استراماچونی به پرویی تبدیل شده است

برومند خاطرنشان کرد: روز اولی که استراماچونی از ایران رفت، با زرینچه صحبت کردم و گفتم استراماچونی برمی‌گردد، اما او گفت که اگر می‌خواست بماند، اصلا از ایران نمی‌رفت. الان به حرف زرینچه رسیدم. این وسط زحماتی که اسماعیل خلیل‌زاده کشید، بیهوده شد. یکسری از هواداران استقلال هم متوجه این مسائل نشدند. حیف شد که یک نفر به خاطر دل هوادار هر کاری از دستش برمی‌آمد، انجام داد. همین امروز به خلیل‌زاده بگویم که با درخواست استراماچونی موافقت کن، این کار را می‌کند، اما هر چیزی حدی دارد. زیاده‌خواهی‌های استراماچونی به پرویی تبدیل شده است.

آقای استراماچونی، مگر تو چه کسی هستی؟

وی خطاب به استراماچونی گفت: استقلال باشگاهی بزرگ با میلیون‌ها هوادار است و اسطوره‌های زیادی دارد، اما تو چه کسی هستی؟ قبل از استقلال کجا مربیگری می‌کردی که الان این همه ناز می‌کنی؟ کی‌روش خصوصیات اخلاقی ما ایرانی‌ها را فهمید و سوارمان شد و اکنون نوبت استراماچونی شده است. نگرانی‌ام بابت هوادار است که باید این مسائل را تحمل کند. خلیل‌زاده آدم کوچکی نیست، اما به خاطر هوادار هر کاری کرد. آقای استراماچونی! خلیل‌زاده و باشگاه استقلال هر کاری کرد به خاطر هوادار بود نه شخص شما. حیف آن 5 امتیاز مهم که به خاطر نبود سرمربی از بین رفت. هواداران استقلال خیلی مظلوم هستند، آنها در شرایط سخت کشور، با بردهای استقلال خوشحال می‌شدند که اکنون باید این وضعیت را تحمل کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: