پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، آندره‌آ استراماچونی در واکنش به انتشار مفاد پیش‌قراردادش توسط باشگاه استقلال و مصاحبه‌های علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو هیأت مدیره، پیامی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. او با گلایه از کارشکنی‌های مدیران باشگاه نوشت:

آن‌ها از روز اول برای ما مشکل درست کردند، آن‌ها من را در اولین بازی‌ام بدون مترجم رها کردند، آن‌ها هرگز پرداخت درستی به من نداشتند تا آن‌جا که با وجود هشدارهای جدی، برایم مجموعه‌ای از مشکلات بزرگ در رابطه با قوانین ایتالیا به‌وجود آوردند، آن‌ها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند، آن‌ها اجاره منزلم را تا نوامبر (آبان) پرداخت کردند در حالی که گفته بودند تا آخر پرداخت شده، آن‌ها هرگز اطلاعاتی که درباره تیم خواسته بودم را برایم آماده نکردند، آن‌ها بازیکنی که نمی‌خواستند را از کشور خارج کردند... و روز بعد بازگرداندند.

آن‌ها از فدراسیون نخواستند که بازی‌ای را به تعویق بیاندازد در حالی که به‌خاطر بازیکنان ملی این حق را داشتیم اما زمانی بازی‌هایی را عقب انداختند که برای حریفان‌مان بهتر بود و برای ما خوب نبود. آن‌ها سرخوش از این‌که مجبور به خروج از کشور شدم، خوشحال بودند، مقابل مردم می‌گفتند موافق رفتنِ من نیستند و از این موضوع بی‌خبر بودند، اما ۵ ماه بود که این را می‌دانستند! آن‌ها سعی کردند این‌طور نشان دهند که رفتم چون پیشنهاد دیگری داشتم درحالی که حقیقت نداشت، آن‌ها سعی کردند بگویند به‌خاطر پول رفته‌ام، این هم صحت نداشت.

آن‌ها بسیار عصبی و گیج شدند وقتی برخی تلاش‌های بالادستی سعی در بازگرداندن من داشتند، آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد.

آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام و واقعیت ندارد، آن‌ها اجازه دادند وکیل من به‌خاطر رفتار متقلبانه‌شان استعفا دهد، آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند.

من بارها درخواست کردم که با هم یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی داشته باشیم تا برای مردم حقایق را توضیح دهم و آن‌ها هربار مخالفت کردند.

و حالا یکی به آن‌ها نشان دهد یک راه منطقی برای پرداخت وجود دارد و ما از تمام این مشکلات عبور می‌کنیم و آماده‌ام برای همراهی بازیکنان قبلی و بازگشت به هواداران، آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.

آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم.

من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.

387702_994 (1)

387703_884

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: