پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره وضعیت جسمانی دو ستاره تیم ملی زنان ایران ارائه کرد.
به گزارش "ورزش سه"، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی دو ستاره تیم ملی فوتبال زنان هستند که در خودروی واژگون شده در مسیر بم حضور داشتند و بعد از درگذشت ملیکا محمدی آنها فعلا تحت نظر هستند تا سلامتی خود را به دست بیاورند.
مریم منظمی، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که پیگیری‌های زیادی درباره وضعیت جسمانی ستاره‌های آسیب دیده کرده، ضمن تسلیت به جامعه فوتبال گفت: «یک حادثه بسیار دردناکی برای جامعه فوتبال بانوان کشور بود. بر اثر این تصادف ملیکا محمدی بازیکن بااخلاق و جوان 23 ساله فوتبال ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم که ضایعه بسیار بزرگی برای جامعه فوتبال کشور است.»
نایب رئیس فوتبال زنان درباره آخرین وضعیت جسمانی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی تاکید کرد: «24 ساعت در بم حضور داشتم. در لحظه اولی که طاهرخانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدیم به این دلیل که دچار خونریزی مغزی شده بود، کاملاً تحت کنترل قرار داشت. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر تا امروز این خونریزی کنترل شده و در روز دومی که تحت نظر بود، شرایط بهتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سپری کرد. خونریزی‌اش با دارو کنترل شده و حتی رو به کاهش رفته است، اما جدا از این خونریزی در ناحیه مهره گردن هم شکستگی دارد. البته به شکلی نیست که به نخاعش آسیب بزند. در ناحیه کتف هم دچار شکستگی شده، اما با توجه به ضربه مغزی‌اش اولویت پزشکان کنترل خونریزی طاهرخانی بود.»

منظمی همچنین گفت: «شرایط طاهرخانی رو به بهبود است اما امکان جابجایی‌ایش در حال حاضر وجود ندارد. اما برای انتقال او به تهران خطر بزرگی وجود دارد، به همین دلیل اکنون مراقبت‌های ویژه بیمارستان بم بستری است تا پس از رسیدن به شرایط پایدار بتوانیم انتقالش بدهیم. در مورد زهرا خواجوی هم باید بگویم در ناحیه لگن دچار شکستگی شده و در ناحیه کمر و مچ دست نیز درد بسیار شدیدی دارد.»

او همچنین اضافه کرد: «خوشبختانه این دو عزیز نیازی به عمل جراحی بابت شکستگی‌هایشان ندارند. دنبال انتقال خواجوی به تهران هستیم. تا بررسی بیشتری روی او انجام شود. امیدواریم دختران ما هرچه سریع‌تر به زندگی فوتبالی و از آن مهمتر به زندگی عادی بازگردند.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: