پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

چپ پای خوش تکنیک محله سی متری جی تهران که در نوجوانی هرروز ساک به دوش به تمرینات آتش نشانی می رفت و همزمان پای رفاقت با بچه محل ها می‌ماند  و درکاپی های آن زمان که گل کوچک و هندبالی برگزار می شد شرکت می کرد این روزها در بیمارستان لاله تهران به دلیل بیماری کرونا  بستری است .

تمام کارهای مهرداد در این دنیا زود انجام شده است و انشالله خیلی زود هم از این مرحله زندگی به سلامت عبور خواهد کرد. او خیلی زود به فوتبال معرفی شد . خیلی زود به پرسپولیس پیوست و خیلی زود به تیم ملی رسید . هنوز 23 سالش نشده بود که یکی از لژیونرهای موفق ما در اروپا و لیگ اروپا شد و خیلی زود کفشهایش را آویخت و در 30 سالگی از دنیای فوتبال رفت.

مهرداد میناوند مهردادکه متولد 1354 است به قدری خوب بود که عباس پناهی مربی خوب آن روزها که مربی محتبی محرمی هم بود و تیم آتش نشانی را هدایت می کرد با موتور هوندا دنبالش می آمد و او را به تمرینات می برد.پناهی که متخصص دفاع چپ ساختن بود میناوند خیلی زود شناخته بود و شبانه روزی از مهرداد مواظبت می کرد. رفقای او را تحت نظر داشت و خیلی زود مهرداد را به جامعه فوتبال معرفی کرد. میناوند در 19 سالگی برای گذراندن سربازی به پاس تهران  پیوست و بعد از خدمت  راهی پرسپولیس شد. تیمی که عاشقش بود و آرزو داشت در این تیم بازی کند. در تیم ملی ماندگار جام ملتهای 1996 امارات یکی از ملی پوشان ایران بود . تیمی که کره را شش تایی کرد و به عربستان سه گل زد.

سه سال در پرسپولیس بود و خیلی زود لژیونر شد و به اشتورم گراتس اتریش پیوست . بعد از چند سال و بازی کردن برای این تیم در شارلوا و الشباب امارات دیده شد و دوباره سال 82 به تیم کهکشانی آن زمان پرسپولیس با مربیگری بگوویچ  بازگشت .مدت کمی در پرسپولیس بود ، به سپاهان پیوست و در 30سالگی و خیلی زود در راه آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: