پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک مهاجم نوک، یک هافبک دفاعی و یک وینگر؛ پرسپولیس به این ترتیب در بازار نقل و انتقالات زمستانی را باز می‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیسی‌ها، در پایان دیدار این هفته تیمش مقابل نساجی موضوع انتقال میلاد سرلک و محمد عمری، دو بازیکن تیمش، به ملوان را با خبرنگاران در میان گذاشت. این دو بازیکن، دو نفر از ۴۰ بازیکنی هستند که وضعیت سربازی‌شان با تصمیمات معاونت منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گره خورده است؛ بازیکنانی تا اسفند مجوز بازی در تیم‌های فعلی خود را دارند و پس از آن باید به تیم‌های نظامی منتقل بشوند که روشن است اسفندماه خارج از پنجره نقل و انتقالات محسوب می‌شود و زمان مناسبی برای این کار نیست.
با این حال فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری از نهادهای مربوطه درخواست کردند تا پایان فصل به این نفرات فرجه‌ای داده شود تا پس از آن در تابستان برای آینده فوتبال خود تصمیم بگیرند. این نامه‌ای است که احتمالا با درخواست مثبت ستاد کل مواجه شده تا روند اعزام بازیکنان به سربازی با برنامه‌ریزی تازه، شکل جدیدی به خود بگیرد.
از بین این دو بازیکن، محمد عمری حضور خود در ملوان را تایید کرده اما میلاد سرلک ممکن است تا اسفندماه یا تا آخر فصل در پرسپولیس به کار خود ادامه بدهد و هنوز تصمیم قطعی خود را در این زمینه اتخاذ نکرده است. با این حال حتی در صورت حضور سرلک در پایان سال، سرخ‌ها در ابتدای فصل بعد از حضور یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود بهره‌مند نخواهند.

سرلک فوتبالیستی است که در فصل دوم حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به جمع قرمزها منتقل شد و در این مدت یک بازیکن کارساز، کم حاشیه و در خدمت تیم بوده و علاوه بر دعوت به اردوهای تیم ملی، ۱۳ بازی ملی را هم در کارنامه خود دارد. شاید به سختی بشود از تیم‌های غیرمدعی قهرمانی لیگ، جانشینی سرلک پیدا کرد اما یکی دو اسم برای این موضوع به گوش رسیده‌اند.

همچنین پرسپولیس برای پست مهاجم نوک، جست‌وجوهای خود را آغاز کرده و فعلا یورگن لوکادیا مهم‌ترین نامی است که برای حضور در اردوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده، اگرچه به نظر می‌رسد کل ماجرا خیلی زود شکل دیگری پیدا کند و این مسئله از یک فکر فراتر نرود، چراکه موانع زیادی در راه بازگشت لوکادیا به ایران وجود دارد.

در حال حاضر اگر وضعیت پرسپولیس در نیم فصل را منهای عمری و سرلک تصور کنیم، آنها در این دو خط و همچنین در پست مهاجم نیاز به سه خرید فوری دارند. ضمن اینکه وضعیت نبیل باهویی هم برای ادامه همکاری مشخص نیست.

پرسپولیسی‌ها طبعا هم به بازار داخلی چشم دارند و هم به دنبال گزینه‌های خارجی هستند. در بازار زمستانی آنقدر بازیکن آزاد و در دسترس ندارید و کار انتقال بازیکن شاخص بسیار سخت‌تر از تابستان است، با این حال آنها می‌توانند روی جدایی بازیکنانی که قصد انتقال در پایان فصل را دارند، حساب کنند.

در نهایت طبیعتا جست‌وجوی پرسپولیس برای تقویت زمستانی، با اولویت در سه پست (هافبک، وینگر و مهاجم) آغاز می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: