پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسین کنعانی پس از پشت سر گذاشتن روزهای پر التهاب حالا دوباره همان روحیه سابق را به دست آورده است.
 به گزارش "ورزش سه"، ماجرای ابطال مجوز واردات خودرو ملی پوشان حسابی برای حسین کنعانی‌زادگان دردسر ایجاد کرد. کنعانی که در مهرماه در این خصوص به طور شفاف و البته اغراق آمیز صحبت کرده بود با ابطال این مجوز هجمه زیادی را علیه خود دید.

او در روزهای گذشته شرایط روحی چندان مناسبی را سپری نمی‌کرد و بعد از اینکه مقابل استقلال خوزستان گل زد سعی کرد با خوشحالی همیشگی‌اش، خودش را به بی‌خیالی بزند اما او در دو بازی گذشته جایی در ترکیب پرسپولیس نداشت و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.

یحیی گل محمدی دلیل بازی نکردن کنعانی را وضعیت آمادگی و روحیه او عنوان کرد. او مقابل شمس آذر قزوین از لیست خط خورده بود و در بازی با نساجی نیز ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد اما او حالا در آستانه بازی با مس رفسنجان روحیه بهتری پیدا کرده است.

او که همواره یکی از بازیکنان شوخ اردوی پرسپولیس است و سعی می‌کند به بقیه بازیکنان روحیه بدهد حالا دوباره با چهره شاداب در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است. این مدافع در بخشی از تمرینات بدنسازی در حال توصیه به محمد عمری، بازیکن جوانی که در آستانه سرباز شدن است دیده شد. حال باید دید یحیی چه تصمیمی در خصوص این مدافع ملی پوش در بازی با مس رفسنجان خواهد گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: