پایگاه خبری خانه فوتبال:

مصدومیت های پیاپی وحید امیری، مدیران پرسپولیس را به فکر جذب یک مدافع چپ نامدار انداخته است. یکی از گزینه های دلخواه آن ها، ستاره ملی پوش سپاهان است.
به گزارش گسترش نیوز؛ عملکرد فوق العاده باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بر کسی پوشیده نیست. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با هوشمندی لازم، اکثر مهره های جذاب بازار نقل و انتقالات را جذب کرده و تیمی در قواره یک مدعی را در اختیار کادرفنی قرار داده است.

درویش بر خلاف مدیر سابق، بیشتر گزینه های مدنظر کادرفنی را جذب باشگاه کرد و حالا از محبوبیت بالایی در میان طرفداران برخوردار است. پرسپولیس ضمن تمدید قرارداد با مهره های کلیدی تیم نظیر مهدی ترابی و میلاد سرلک، موفق به جذب چندین  ستاره نامدار نیز شد.

پس از جدایی حامد لک، علیرضا بیرانوندِ ملی پوش بار دیگر به جمع سرخپوشان ملحق شد. در خط دفاعی نیز با اعلام بازنشستگی سیدجلال حسینی و جدایی علیرضا ابراهیمی، مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردند. در ادامه دانیال اسماعیلی فر جایگزین رامین رضاییان شد تا خیال یحیی از سمت راست خط دفاعی راحت شود.

اما اوج هنرنمایی رضا درویش در پست هافبک طراح صورت گرفت. جایی که سروش رفیعی با تجربه از سپاهان راهی تهران شد تا باز هم لباس پرسپولیس را بر تن کند. در نهایت نوبت به شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ برتر رسید. سعید صادقی ۲۸ ساله که از چند باشگاه بزرگ مثل استقلال پیشنهاد داشت، با انتقالی جنجالی راهی پرسپولیس شد. قطعا با حضور رفیعی و صادقی در کنار مهدی ترابی، خط میانی سرخ ها در فصل جدید خلاق تر از پیش خواهد شد.

در پست مهاجم هدف نیز مدیران باشگاه به توافقات خوبی با کاسیانو دیاز برزیلی رسیدند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی با پرسپولیس قراردادی را منعقد خواهد کرد. در حالی که فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس رو به انتها می رود، یک خبر شوکه کننده، کام هواداران این تیم را تلخ کرد. یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها برای پست دفاع چپ روی وحید امیری حساب ویژه ای باز کرده بود. ملی پوش ۳۴ ساله پرسپولیس در فصل گذشته، طی بازی با ذوب آهن با مصدومیت شدیدی رو به رو شد و متعاقبا ادامه فصل را نیز از دست داد . پس از اتمام لیگ بیست و یکم، وضعیت امیری بهتر شد و حتی به تمرینات پیش فصل هم اضافه شده بود.

اما امروز خبری مبنی بر مصدومیت دوباره ستاره قرمزها مخابره شد. با وجود اینکه هم خود وحید و هم پزشک باشگاه این مصدومیت جدید را جدی ندانسته ولی احتمالا او چند هفته ابتدایی را از دست می دهد. با توجه به جدایی علی شجاعی و سعید آقایی، وحید امیری تنها گزینه کادرفنی برای پست دفاع چپ است و با این حساب دست یحیی در پست مذکور بسته است.

پس از وضعیت به وجود آمده برای امیری، احتمال مصدومیت های بعدی در طول فصل و همچنین شرایط سنی او، مدیران پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد به سراغ گزینه های پیشین خود خواهند رفت. یکی از این گزینه ها ستاره ملی پوش سپاهان است. امید نورافکن چندی پیش هم مورد توجه و علاقه باشگاه پرسپولیس قرار داشت اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. با توجه مصدومیت های نگران کننده وحید امیری، به احتمال زیاد مدیران باشگاه پرسپولیس بار دیگر به سراغ جذب امید می روند.

نورافکن در پست دفاع بازی های بسیاری خوبی را در ترکیب سپاهان به نمایش گذاشت و در ادامه به تیم ملی هم راه پیدا کرد. ستاره ۲۵ ساله سپاهان قابلیت بازی در چند پست را دارد و علاوه بر بازی در پست دفاع چپ، می تواند در پست هافبک دفاعی، هافبک باکس تو باکس و وینگر چپ هم بازی کند. مسلما جذب امید نورافکن، پرسپولیس را به یک تیم کهکشانی تبدیل خواهد کرد و نایب قهرمان لیگ در هر دو سمت خط دفاعی ترسناک می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: