پایگاه خبری خانه فوتبال:

سه خرید سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی از فهرست این تیم کنار رفتند.
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیدار هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان به‌خاطر عدم اصلاح قرارداد 6 بازیکن (سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری) نتوانست از آنها استفاده کند، اما در مسابقه پایانی نیم‌فصل توانست مجوز سه بازیکن را بگیرد و البته به پایان کار با سه بازیکن دیگر برسد.
باشگاه سپاهان طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که خواهان ادامه همکاری با پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری است و ژوزه مورایس به این نفرات نیاز دارد و قرارداد این سه بازیکن را اصلاح خواهد کرد که این اتفاق افتاد و هر سه بازیکن امروز برابر شمس‌آذر قزوین به میدان می‌روند، اما قرارداد سه بازیکن دیگر اصلاح نشد تا آنها به پایان دوران حضورشان در جمع طلایی پوشان برسند.

هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی که در نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان شدند و البته هر کدام شرایط چندان خوبی را در این تیم سپری نکردند و بعضا دور از ترکیب بودند، حالا از فهرست سپاهان هم خط خوردند تا در زمستان احتمالا راهی باشگاه دیگری شوند.

باشگاه سپاهان قرارداد شکاری، اسدی و نیازمند را اصلاح کرد و توانست مجوز بازی آنها را بگیرد و از سوی دیگر چنین کاری را برای محمدی، پهلوان و رضایی انجام نداد تا آنها از آخرین بازی نیم‌فصل مقابل شمس آذر قزوین خط بخورند و مشخص شود به‌طور قطعی در لیست خروجی طلایی پوشان هستند.

تکلیف هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی در نقل و انتقالات زمستانی مشخص خواهد شد و گفته می‌شود باشگاه سپاهان با تیم‌های خواهان این نفرات صحبت می‌کند و پس از مذاکره، این بازیکنان را از لیست خود برای دور برگشت لیگ برتر خارج خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: