پایگاه خبری خانه فوتبال:

ببینید تصادف وحشتناک و تصادف مرگبار در جاده.لحظه تصادف غم انگیز در بزرگراه.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز و مرگ غم انگیز است.

تصادف عجیب یک خودروی امروزی و دیروزی

تصادف و خودروی له شده معاون وزیر صمت را ببینید
گفته می‌شود خودرویی که عامل تصادف بوده پس از وقوع برخورد با خودروی حامل مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، از صحنه گریخته است.
رییس روابط عمومی اورژانس قزوین گفت: حال عمومی معاون وزیر صمت و همراهان وی که امروز در قزوین دچار سانحه رانندگی شده بودند، خوب است.
حامد قاسمی روز جمعه اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع یک فقره سانحه رانندگی در کنار گذر شمالی قزوین، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی که یکی از آنها محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود به همراه ۲ سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله توسط گروه اعزامی به یکی از مراکز درمانی قزوین منتقل شدند.
به گفته وی، شدت حادثه بیشتر برای معاون صنایع عمومی وزارت صمت بوده که ضربه به سر و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر نیز خوب توصیف شده است.
در همین حال، گفته می‌شود خودرویی که عامل تصادف بوده پس از وقوع برخورد با خودروی حامل مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، از صحنه گریخته است.

تصاویر دیده نشده از خودروی سانحه دیده معاون وزیر صمت را ببینید:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: