پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس در غیاب ستاره‌های ملی‌پوش با پنج گل مقابل شباب الاهلی شکست خورد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی دوستانه پرسپولیس در اردوی زمستانی امارات به شکلی ناگهانی برگزار شد و شاگردان اوسمار ویه‌را امروز در مقابل شباب الاهلی امارات به میدان رفتند و شکست عجیبی را تجربه کردند.

در این بازی شباب الاهلی با تمام ستاره‌ها وارد زمین شد اما پرسپولیس باتوجه به برگزاری بازی‌های ملی، علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و مهدی ترابی را در اختیار نداشت و با گلر جوانش پای به میدان گذاشت.

این همچنین نخستین دیدار پرسپولیس با هدایت اوسمار ویه‌را به عنوان سرمربی بود. او در دو بازی قبلی برابر چادرملو اردکان و پیکان تهران نیز قرمزها را هدایت کرد اما با این حال در آن زمان به عنوان مربی موقت در کادر پرسپولیس حضور داشت.

گل نخست در دقیقه 22 رقم خورد، جایی که ماتئوس لیما روی پاس مروان الوطنی دروازه پرسپولیس را گشود تا بازی 1-0 شود اما این تازه شروع کار شباب الاهلی با سرخپوشان پایتخت بود.

در دقیقه 32 عزیز جانف با یک ضربه محکم از بیرون محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند. سپس مروان الوطنی با استفاده از ارسال ایگور ژسوس گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم و دقیقه 60 ماتئوس لیما گل چهارم را هم به ثمر رساند و بعد از این گل، سرمربی شباب تصمیم به ایجاد تغییرات در تیمش گرفت و 8 بازیکن را عوض کرد.

با این حال در آخرین دقایق این بازی شباب الاهلی یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا پرسپولیس 12 دقیقه پایانی را برای جلوگیری از دریافت گل ششم بازی کند.

در نهایت این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید تا تیم سابق احمد نوراللهی بردی بزرگ و باورنکردنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی ایران، البته در دیداری دوستانه، تجربه کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: