پایگاه خبری خانه فوتبال:

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در خصوص اوضاع و احوال مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: من خودم در صفحه مجازی عکسی منتشر کردم و از مردم ایران و تمام ورزشکاران تقاضا کردم دعا کنند و امیدوارم نه تنها این دو نفر بلکه تمام کسانی که درگیر کرونا هستند خداوند شفایشان دهد.

او در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: پرسپولیس از پارسال تقریبا خوب کار کرده ولی این اواخر بخاطر از دست دادن چند بازیکن از نظر گلزنی به مشکل خورد که اگر این معضل حل شود قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس امکان ندارد ببازد و نهایتش این است که اگر نبرد مساوی می‌گیرد. 

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس روان بازی می‌کند و اگر با تدابیر آقا یحیی مشکل گلزنی حل شود شرایط خیلی خوب می‌شود.

پرسپولیس یوسفی در خصوص استعفای اعضای هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اصلا کاری ندارم چه کسی راس کار است یا نیست. اگر قرار باشد شخص یا اشخاصی به عنوان مدیر یا اعضای هیات مدیره روی کار قرار بگیرند با حرف زدن من و امثال من چیزی تغییر نمی‌کند چون تصمیم گیرنده ما نیستیم. پرسپولیس همیشه از این مسائل داشته و این مشکلات مربوط به امسال نیست. من فکر می‌کنم اگر این تیم از مسائل حاشیه‌ای دور شود خیلی بهتر است در غیر این‌صورت صددرصد لطمه می‌خورد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص شایعه بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس گفت: به‌هرحال بازیکنان جوان دوست دارند بازی در خارج از ایران را تجربه کنند و اینکه فوتبال حرفه‌ای شده است. مهدی ترابی در پرسپولیس رشد کرده و اگر دوست دارد برگردد هیچ اشکالی ندارد. خیلی‌ها رفته‌اند و دوباره برگشته‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: