پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه‌های کره‌ای از حذف ژاپن برابر ایران شگفت‌زده شدند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امروز در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با ارائه نمایشی درخشان و قدرتمندانه توانست ژاپن را ۲-۱ شکست دهد و به نیمه‌نهایی برود.
در سمت دیگر هم کره جنوبی که یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی است دیروز با نتیجه مشابه در وقت‌های اضافه استرالیا را برد و به دور نیمه‌نهایی صعود کرد. ایران در نیمه‌نهایی با برنده دیدار ازبکستان و قطر بازی خواهد کرد و در سمت دیگر کره جنوبی برابر اردن قرار می‌گیرد.
هواداران و رسانه‌های کره‌ای یکی از تیم‌های ژاپن و ایران را حریف اصلی این تیم در فینال می‌دانستند. با این حال آنها امروز پس از دیدن عملکرد عالی ایران و کنار رفتن ژاپن شگفت‌زده شدند.

آنها از نزدیک روند ژاپن موریاسو را دنبال می‌کردند. رسانه کره‌ای مای دیلی در مورد پیروزی ایران و حذف سامورایی‌ها نوشته:«تکان‌دهنده. ژاپن حذف شد. ایران حریف اصلی ماست.»

رسانه دیگری که از قبل بر خطرناک بودن ایران تاکید کرده بود در این مورد نوشته:«ژاپن دچار ترس و هراس شده بود. ما باید از این بازی درس بگیریم. ایران واقعا قدرتمند است.»

دیگر رسانه‌ها نیز از اقتدار ایران، آن هم بدون مهدی طارمی، یکی از بهترین بازیکنانش شگفت‌زده و نگران شده‌اند و از حالا برای رویارویی با ایران دچار استرس شده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: