پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار آزمون مهاجم بین المللی فوتبال ایران است.سردار آزمون زوج مهدی طارمی در تیم ملی ایران است.سردار آزمون.پس از قهرمانی ها و کسب آقای گلی در روسیه با قراردادی زمستانی به تیم بایر لورکوزن آلمان پیوست اما زیاد موفق نبود.سردار آزمون با قرارداد قرضی شاگرد مورینیو در رم شد. سردار آزمون در خانواده ایی ورزشی و والیبالی به دنیا آمده و عاشق اسب و اسب سواری است.سردار آزمون در دنیای فوتبال معروف به مسی ایرانی است.

سردار آزمون پیراهنش را به الهه منصوریان داد

سردار آزمون
به گزارش "ورزش سه"، قهرمان ووشوی جهان که چند روز قبل در جریان فینال لیگ ووشو برای همیشه و به شکل ناگهانی خداحافظی خود از دنیای قهرمانی را اعلام کرد، به همراه مادرش برای حمایت از تیم ملی فوتبال راهی قطر شده است. 
الهه منصوریان که از نزدیک تماشاگر بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن و صعود شاگردان قلعه‌نویی به نیمه نهایی بود، بعد از این بازی با حضور در اردوی تیم ملی با چند تن از ملی پوشان دیدار کرد.
این قهرمان ووشو در دیدار با سردار آزمون، پیراهن شماره 20 تیم ملی در دیدار با ژاپن را از سردار هدیه گرفت و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد. به نظر می‌رسد الهه منصوریان تا فینال برای حمایت از تیم ملی در قطر حضور دارد و بازی روز چهارشنبه ایران و قطر را هم از نزدیک تماشا می‌کند.

سردار آزمون

سردار آزمون در گفت و گوی جذاب با الکاس چه گفت؟

سردار آزمون پس از برد مقابل ژاپن در واکنش به فارسی صحبت کردن خبرنگار عرب زبان الکاس صحبت جالبی کرد.
سردار آزمون پس از برد ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. می‌توانم بگویم که سخت بازی ما بود. به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. مستحق پیروزی بودیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار الکاس که با بدشانسی گلش مردود اعلام شد، ادامه داد: بدشانسی آوردم. ویدیوچک گاهی خوب است، گاهی به ضرر آدم. امیدوارم بازی بعدی جبران کنم.
آزمون در واکنش به اینکه آیا ایران قهرمان جام ملت ها می‌شود یا نه، گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم که قهرمان بشویم.
آزمون در پایان نیز به خبرنگار الکاس گفت که ممنون که تلاش می‌کنی که فارسی صحبت کنی!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: