پایگاه خبری خانه فوتبال:

اینترنت و مکالمه هدیه ویژه اعیاد شعبانیه فعال شد.اینترنت دنیای زندگی مردم را عوض کرده است.اینترنت هزینه بسیاری دارد.تقریبا برای بیشتر کارهای امروزی نیاز به آن هست.اینترنت فرصت ها و درآمد های بیشتری فراهم کرده است.

بسته ویژه مکالمه و اینترنت رایگان برای همه فعال شد

همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) بسته ویژه اعیاد شعبانیه را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری خود و همچنین مشترکان انارستان تدارک دید.
بسته اعیاد شعبانیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول شامل «سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» می‌شود که متقاضیان می‌توانند این بسته سه روزه را با ۶۰ درصد تخفیف، به قیمت ۱۲ هزار تومان تهیه کنند.

مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» اقدام به خریداری و فعالسازی این بسته کنند.
مشترکان انارستان نیز می‌توانند بسته سه روزه ویژه اعیاد شعبانیه شامل «یک گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را با ۶۰ درصد تخفیف، به قیمت سه هزار تومان خریداری کنند.
خریداری این بسته توسط مشترکان سیم‌کارت انارستان نیز از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» امکانپذیر است.
این بسته‌ها در مرحله اول در بازه زمانی سه شنبه ۲۴ تا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ فعال و امکان خرید و فعالسازی برای مشترکان فراهم می‌شود.
مرحله دوم نیز همزمان با نیمه شعبان و از شنبه ۵ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ فعال می‌شود و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید و فعالسازی اقدام کنند.

اعلام بسته تخفیفی ایرانسل و اینترنت رایگان برای اعیاد شعبانیه

ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه، بسته تخفیفی پنج ساعت مکالمه درون شبکه، برای همه مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت امام سجاد (ع) و نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، بسته مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته مکالمه درون شبکه، شامل پنج ساعت مکالمه ایرانسلی را تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، از روز ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، تا پایان روز ۶ اسفند خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است و محدودیتی در خرید و فعال‌سازی آن وجود ندارد.

هدیه مکالمه ۵+۵۰ و اینترنت رایگان

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

هدیه تولد اینترنت رایگان

همراه اول برای روز تولد مشتریان خود هدایایی در نظر می‌گیرد. یکی از کدهای اینترنت رایگان همراه اول، هدیه تولد مشترکین همراه اول است. این هدیه شامل بسته مکالمه، اینترنت و همچنین امتیار باشگاه فیروزه‌ای است که بسته اینترنت آن شامل 2 گیگابایت است. البته باید بدانید که مهلت استفاده از این هدایا تنها یک روز خواهد بود. جهت فعال‌سازی اینترنت هدیه تولد کافی است کد دستوری *10*4121# را شماره‌گیری کنید. یا با استفاده از منوی خدمات من (My Service) در اپلیکیشن مخصوص همراه اول اینترنت هدیه خود را دریافت نمایید.

هدیه شارژ جوانان اینترنت رایگان

یکی دیگر از کدهای اینترنت رایگان همراه اول برای جوانان قابل استفاده است. آن دسته از مشترکین همراه اول که کمتر از 25 سال دارند می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت، یک بسته اینترنت رایگان نیز دریافت کنند. با این تفاوت که هر چقدر میزان شارژ خریداری شده بیشتر باشد، به همان میزان حجم بسته اینترنت هدیه و همچنین محدوده زمانی استفاده از آن هم افزایش می‌یابد. برای فعال کردن طرح تشویقی هدیه شارژ جوانان باید کد دستوری *1*15# و *10*124# را وارد کنید.

هدیه پرداخت قبوض اینترنت رایگان

دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی همراه‌اول با پرداخت به موقع قبوض پایان دوره‌ای خود به صورت غیر حضوری، تا تاریخ ششم دی ماه می‌توانند 2 گیگابایت اینترنت یک روزه هدیه بگیرند. یا اینکه به جای دریافت این بسته اینترنتی، 75 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول را انتخاب نمایید و بسته‌های پیشنهادی را با حجم بیشتر دریافت کنید.

منبع: اقتصادآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: