پایگاه خبری خانه فوتبال:

واریز یارانه نقدی دسته بندی شد.یارانه نقدی را در تاریخ جدید دریافت کنید.یارانه نقدی در سال جدید با تغییرات مهمی مواجه شد.اخبار جدیدی درباره یارانه نقدی مطرح شده است. 

 یارانه نقدی برای چه کسانی واریز شد؟

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ماه ۱۴۰۲ به حساب همه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت صفر بامداد روز ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت شد و قرار است یارانه سایر دهک‌ها طبق زمان بندی اعلام شده واریز شود.
پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، در راستای اهداف دولت سیزدهم و توجه حداکثری به اقشار محروم جامعه، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور واریز و از ساعت صفر بامداد روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت است.

اعلام فرصت نهایی استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی | با خرید کالاهای اساسی با پول یارانه، یارانه‌ قطع می‌شود؟
با کالا برگ الکترونیکی «طرح فجرانه» چه کالاهایی می توان خرید؟ | شرایط استفاده از اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی | فروشگاه‌های عامل اجرای طرح فجرانه
اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره واریز یارانه بهمن ماه دهک‌های اول تا سوم
بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
همچنین مطابق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از بهمن ماه پرداخت‌های این سازمان بر اساس زمان‌بندی واریز می‌شود.
این سازمان پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که برای نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی ذیل انجام خواهد شد. بنابراین اگر یارانه شما هنوز واری نشده است جای نگرانی نیست و به زودی یارانه تمام خانوارها طبق جدول زیر پرداخت می‌شود.

زمان جدید واریز یارانه نقدی با تغییرات اعلام شد

یارانه
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از این ماه پرداخت‌های این سازمان بر اساس زمان‌بندی واریز می‌شود.​سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی فوق انجام خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: