پایگاه خبری خانه فوتبال:

گفته می‌شود مسئولان وزارت ورزش از شرایط حاکم بر این تیم پرهوادار راضی نیستند.
به گزارش همشهری آنلاین این روزها در حالی که تیم فوتبال استقلال در بهترین فرم فنی خود و در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، اما اختلافات و مجادلات در این باشگاه بیداد می‌کند و هر روز شاهد بروز حواشی جدید و خودساخته‌ای از سوی کادرفنی و در رأس آن‌ها جواد نکونام و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه هستیم. موضوعی که باعث نگرانی هواداران نیز شده است.

گفته می‌شود مسئولان وزارت ورزش از شرایط حاکم بر این تیم پرهوادار راضی نیستند و به مسئولان باشگاه اخطار داده‌اند که برای حفظ آرامش تیم و هواداران از تکرار و تداوم مجادلات پرهیز کنند و زودتر اختلافات را کنار بگذارند.

فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز با تایید این موضوع اظهار داشت: برخی افراد با تولید اخبار جعلی این دو نیروی نخبه را به جان هم انداخته‌اند و از این راه کسب درآمد دارند. وزارت ورزش به این ۲ نفر فرصت داده که اختلافات را کنار بگذارند. نکونام این توانایی را دارد تا استقلال را قهرمان کند و تمام مدیریت باشگاه حامی او هستیم. تا اینجا او شاهکار کرده است.

این اظهارات در حالی از سوی سمیعی عنوان شده که اخبار غیررسمی از احتمال تغییرات در رأس مدیریت باشگاه استقلال حکایت دارد و حتی برخی این تغییرات را بسیار قریب‌الوقوع می‌دانند به طوری که جانشین خطیر را هم در این باشگاه انتخاب شده می‌دانند.

در هر حال باید منتظر ماند و دید با اخطار و هشدار وزارت ورزش طرفین از مواضع خصمانه خود کوتاه خواهند آمد و آتش بس می‌کنند یا باید شاهد تغییرات در این باشگاه باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: