پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران باشگاه فولاد خوزستان با برگزاری جلسه‌ای اقدام به انتخاب سرمربی کرده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با جدایی محمد ربیعی و منتفی شدن حضور این سرمربی موفق در فولاد خوزستان، حالا مسئولان تیم قرمزپوش اهوازی باید هرچه سریع‌تر اقدام به جذب سرمربی جدید کنند.
فولادی‌ها دوست داشتند با استخدام ربیعی قراردادی بلندمدت با این سرمربی امضا کنند و سکان هدایت خود را به او بدهند؛ اما این مسئله منتفی شد و حالا باید در این باره تصمیم جدی بگیرند.
فولاد خوزستان هفته گذشته با هدایت احمد آل‌نعمه که فعلا مسئول فنی تیم است، در مصاف با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و حالا در فاصله 3 روز تا دیدار با نفت آبادان همچنان تمرینات خود را با کادرفنی خوزستانی دنبال می‌کند.

در این شرایط اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد امروز جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند تا درباره انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری کنند. از باشگاه فولاد هنوز هیچ گزینه جدیدی برای قبول هدایت این تیم به بیرون درز نکرده، اما با توجه به اینکه فولاد روز پنجشنبه مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرد، باید هرچه سریع‌تر سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

با شرایط موجود و با توجه به اینکه زمانی برای آماده‌سازی و ایجاد شناخت وجود ندارد، عملا حضور سرمربی خارجی در جمع قرمزپوشان منتفی است و باید دید گزینه‌های این باشگاه چه کسانی هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: