پایگاه خبری خانه فوتبال:

طی روزهای گذشته سازمان هواشناسی برای تعدادی از استان های غربی در آستانه سال نو هشدار قرمز صادر کرد که بر همین اساس در جاده های 20 استان کشور شاهد بارش باران و همچنین شاهد طغیان رودخانه ها در برخی از استان های غربی کشور هستیم.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی 

* تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.
*تردد روان در محورهای هراز (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال (جنوب به شمال).
* محورهای هراز و چالوس دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران می‌باشند.
خرم‌رود لرستان جان تازه گرفت

رودخانه خرمردود که از وسط شهر خرم آباد عبور می‌کند پس از بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر جان تازه گرفته است.

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

رواشناسی مازندران با اعلام هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب‌های ساحلی این استان را از عصر امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه جاری تا پایان روز جمعه سوم فروردین سال ۱۴۰۳، ناامن اعلام کرده است.

 آغاز بارش‌های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری

طغیان رودخانه‌ها در استان ایلام

پل جهادگران خرم آباد بر اثر بارش شدید باران زیر آب رفت

*  وزیر کشور گفت: در استان‌هایی که هشدار قرمز هواشناسی دریافت کرده‌اند تا این لحظه مشکل جدی نداشتیم.

* مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان از بسته شدن راه و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان خبر داد.

*اصغری، کارشناس هواشناسی: توصیه می‌کنیم از سفر به لرستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنید؛ احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قایق سواری در خیابان های سنندج

* رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روزجمعه (۳ فروردین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، اغلب مناطق ایران زیر رگبار باران قرار می‌گیرد.

هشدار فوری هواشناسی برای ۶ استانی که  در خطر وقوع سیل قرار دارند؛ به این استان‌ها سفر نکنید!

طغیان روخانه کشکان در لرستان

* رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ویژه این سازمان برای احتمال وقوع سیل در ۵ استان چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان خبر داد.

* رئیس مرکز اطلاعات و پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد.

*هواشناسی امروز(۲۹ اسفند)برای خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال‌وبختیاری هشدار قرمز صادر کرده است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان‌ها وجود دارد.

* هواشناسی اعلام کرد: به‌غیر از جنوب شرق کشور، در تمام استان‌ها بارندگی داریم. شدت بارش‌ها امروز در ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: