پایگاه خبری خانه فوتبال:

در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی، با اکثریت آرا، جواد نکونام به عنوان مربی سال برگزیده شد و هم کارشناسان سرمربی استقلال را به عنوان مربی برتر سال انتخاب کردند.
در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی، با اکثریت آرا، جواد نکونام به عنوان مربی سال برگزیده شد و هم کارشناسان سرمربی استقلال را به عنوان مربی برتر سال انتخاب کردند. پیش از این نیز روزبه چشمی در نظرخواهی همین برنامه عنوان بازیکن سال فوتبال ایران از نگاه مردم را به خود اختصاص داد.

انتخاب جواد نکونام و روزبه چشمی در نظرسنجی برنامه نوروز فوتبالی با واکنش کنایه‌آمیز هواداران پرسپولیس روبرو شد. آنان اعتقاد دارند در حالی تیم آنها سال گذشته موفق شد لیگ برتر و جام حذفی را از آن خود کند، انتخاب نکونام که سال گذشته در میانه راه از فولاد جدا شد و چشمی هم که با استقلال موفقیتی کسب نکرده بود، نشان از بی‌اعتنایی آنها به این برنامه دارد. آنها برای اثبات ادعای خود نتیجه نظرسنجی چند سال پیش عادل فردوسی‌پور که در آن با اختلاف صدرنشین پرطرفدارترین تیم‌های ایران بودند را به عنوان سند دست به دست می‌کنند.

علی رد آرمی در توئیتی نوشت: ‌کی میگه دیگه تلویزیون برنامه طنز قوی نداره؟ پس این نوروز فوتبالی چیه؟ برنامه‌ای که روزبه چشمی را مرد سال اعلام کنه طنزش از کارهای عطاران هم قوی‌تره.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: