پایگاه خبری خانه فوتبال:

خودرو پیکاپ سایپا هانتر چانگان (هانتر پلاس) توسط زامیاد در بازار خودرو ایران عرضه می شود.
چانگان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین، به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود. این شرکت که تأسیس آن به سال ۱۹۵۸ بازمی‌گردد، با تولید خودروهای سواری متنوع، اتوبوس‌ها، و نیز خودروهای تجاری در بازار جهانی حضور دارد.
پس از اعلام خبر عرضه خودرو پیکاپ چانگان هانتر پلاس توسط زامیاد، شرکت چانگان از نسل جدید این پیکاپ محبوب و اقتصادی در کشور چین با نام چانگان F۷۰ رونمایی کرد. 

چانگان F۷۰، نسخه اقتصادی پیکاپ چانگان هانتر را بشناسید

سایپا هانتر چانگان
سایپا هانتر چانگان

کمپانی چانگان در طراحی و ساخت کابین پیکاپ جدید خود از زبان طراحی سری UNI محصولات این شرکت استفاده کرده است. در نمای جلوی این خودرو شاهد همان طراحی ۶ ضلعی و بزرگ جلوپنجره چانگان هانتر هستیم که ظاهری زیبا و البته باابهت به این پیکاپ اعطا کرده است. نمای عقب نیز مانند سایر محصولات پیکاپ این شرکت جلوه می‌کند. در نمای داخلی نیز شاهد به‌کارگیری پلاستیک خشک و تریم پارچه‌ای صندلی‌ها هستیم که البته برای یک پیکاپ اقتصادی نقطه ضعف محسوب نمی‌شود.

سایپا هانتر چانگان

مشخصات فنی چانگان F۷۰

نیرو محرکه چانگان F۷۰ توسط یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر تامین می‌شود. این پیشرانه حداکثر قدرتی معادل ۲۳۳ اسب‌بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. همچنین پیکاپ چانگان F۷۰ با دو نوع گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که نیروی حاصله را به چهار چرخ منتقل می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی چانگان F۷۰ نیز حدود ۹.۶ لیتر به‌ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر اعلام شده است.

سایپا هانتر چانگان

امکانات رفاهی و ایمنی

در مجموع این پیکاپ با امکانات معقولی عرضه شده است که عبارتند از:

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کنسول مرکزی

کلاستر تمام دیجیتال راننده

سنسور باران

کروز کنترل تطبیقی

سنسور پارک عقب به‌همراه دوربین ۳۶۰ درجه

سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)

سیستم تهویه مطبوع الکتریکی

آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن

چراغ‌های هالوژن

سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای

چهار عدد کیسه هوای ایمنی

ترمز کمکی

رادار هشدار خروج از خط

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: