پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات تازه از مرحله جدید فروش سایپا . سایپا این دو محصول را به صورت فروش فوری عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل 6 ماهه دارد.

دور جدید ثبت نام اقساطی و نقد چانگان و لاماری

 

ثبت نام خودروهای شاسی بلند به صورت نقد و اقساط آغاز شد.

گروه خودروسازی سایپا و آرین موتور از آغاز پیش فروش محصولات خود خبر دادند. جدیدترین دور ثبت نام شاسی بلند اقساطی و نقد مربوط به خودروهای لاماری و چانگان وارداتی ۲۰۲۳ است. در ادامه شرایط ثبت نام خودرو در آبان ۱۴۰۲ را بخوانید.

شرایط ثبت نام ثبت نام چانگان سایپا

ثبت نام سایپا آبان 1402 ویژه چانگان CS55 پلاس است. بر این اساس برای ثبت نام چانگان سایپا باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کنید. طبق اطلاعیه ثبت نام شاسی بلند چانگان این محصول در ۳ رنگ عرضه شده است. موعد تحویل خودروی وارداتی چینی نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. گفتنی است مبلغ علی الحساب اعلام شده بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی مانند هزینه های گمرک، مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، حمل خودرو و… است و مشتری هنگام تحویل خودرو باید هزینه های جانبی به اضافه باقی مانده قیمت نهایی را بپردازد. در صورت سپری شدن ۹۰ روز و عدم دریافت خودرو، باید جریمه تاخیری برابر با ۳۶ درصد سالیانه و ۳ درصد ماهیانه را از وارد کننده دریافت کنند.

شرایط فروش فوری چانگان سایپا آبان 1402

سایپا

سایت ثبت نام  چانگان CS۵۵ پلاس سایپا

آدرس سایت ثبت نام  چانگان CS۵۵ پلاس نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com  است. فروش فوری چانگان سایپا از اول آبان ماه آغاز شده است. این طرح مربوط به ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که از اسفند سال گذشته مراحل اولیه را انجام دادند و اسامی آنها از سوی وزارت صمت مشخص شده است.

سایپا / شرایط ثبت نام لاماری ایما آبان ۱۴۰۲

بر اساس جدیدترین دور ثبت نام شاسی بلند لاماری آبان ۱۴۰۲، این خودرو با قیمت نمایندگی یعنی یک میلیاردو ۴۳۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. متقاضیان ثبت نام لاماری ارین موتور می‌تواند این محصول را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز تحویل بگیرند. هرکد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. برخورداری از گواهینامه رانندگی معتبرو ارائه آن در زمان ثبت نام الزامی است.

سایپا / شرایط ثبت نام لاماری ارین موتور

سایپاسایپا / سامانه فروش لاماری

متقاضیان خرید لاماری به قیمت نمایندگی میتوانند به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام لاماری به آدرس اینترنتی https://sales.lamari.ir/ مراجعه کنند.

سایپا / زمان ثبت نام لاماری ارین موتور ۱۴۰۲

پیش فروش لاماری به قیمت قطعی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱ آغاز شده و تا پایان ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ادامه خواهد داشت. به استحضار متقاضیان محترم  نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه خودرو می‌رساند؛ این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید./ اقتصاد آنلاین

سایپا / بررسی لاماری ایما

لاماری ایما در بازار چین و سایر کشورها با نام دانگ فنگ T5 Evo شناخته می‌شود که در حقیقت نسخه‌ای بهبود یافته از دانگ فنگ T5 اصلی است. دانگ فنگ T5 Evo خودرویی به روز است و در سال 2021 توسط یکی از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ به نام فنگ ژینگ معرفی شده است. همان‌طور که اندکی قبل اشاره کردیم، این خودرو در حقیقت نسخه‌ای تغییر یافته از دانگ فنگ T5 است که این خودرو نیز در سال 2018 معرفی شد. نکته جالب در خصوص لاماری ایما، عرضه همزمان نسخه اصلی یعنی دانگ فنگ T5 توسط خودروسازی فردا است. این خودرو نیز با برند داخلی یعنی FMC T5 به بازار ایران عرضه می‌شود هرچند برخلاف لاماری ایما، چندان اسپرت نیست و بیشتر یک کراس‌اوور خانوادگی محسوب می‌شود.

سایپا

سایپا / داخل لاماری ایما

برخلاف ظاهر خارجی اسپرت و ماجراجویانه، کابین لاماری ایما حس و حال یک خودرو مجلل را به شما تلقین می‌کند. نمایشگرهای به هم پیوسته بخش بزرگی از داشبورد خودرو را اشغال کرده‌اند که برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و مجموعه نشانگرها استفاده می‌شوند. کابین لاماری ایما براساس الگوی طراحی مینیمالیستی طراحی شده است، بنابراین دکمه‌های اندکی را در کابین خواهید دید.

سایپا / لاماری ایما

به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ هنگام خلق فضای داخلی دانگ فنگ T5 Evo نیم نگاهی به محصولات مرسدس بنز داشته‌اند، چرا که سبک کلی کابین این خودرو شبیه به خودروهای جدید مرسدس بنز است و دریچه‌های تهویه نیز به صورت کامل شبیه به دریچه‌های سیستم تهویه مرسدس هستند. فرمان خودرو و اهرم تعویض دنده نیز شکیل، زیبا و مدرن طراحی شده‌اند و فرمان نیز از نوع دی‌کات است. فاصله بین دو محور دانگ فنگ T5 Evo نیز برابر با 2715 میلیمتر است که خبر از فضای داخلی جادار و راحت برای این کراس‌اوور اسپرت و مجلل می‌دهد.

سایپا

سایپا / طراحی لاماری ایما

نگاهی گذرا به چهره لاماری ایما نشان می‌دهد که با کراس‌اووری جوان پسند و اسپرت مواجه هستیم. استفاده از نوار باریک چراغ‌های LED به یکی از اصول طراحی اخیر چینی‌ها تبدیل شده است که پیش‌تر در کی ام سی K7 (جک X7) و ام وی ام X22 پرو شاهد آن بودیم و اکنون در لاماری ایما نیز این الگوی طراحی مشاهده می‌شود. شباهت‌های بسیاری میان طراحی جلوپنجره لاماری ایما و دیگر کراس‌اوور هموطن اش یعنی کی ام سی K7 مشاهده می‌شود، برای مثال قسمت زیرین جلوپنجره تورفتگی دارد و چراغ‌های روشنایی اصلی در گوشه‌های سپر قرار گرفته‌اند.

سایپا / لاماری ایما

با این وجود ظاهر جانبی و عقبی خودرو بیشتر از آن‌که شبیه کراس‌اوورهای چینی باشد، به شاسی‌بلندهای لوکس اروپایی شباهت پیدا کرده است. الگوی طراحی قسمت جانبی به کراس‌اوورهای جگوار شباهت دارد و در نمای عقبی نیز تقلیدی دیگر از طراحی پورشه را می‌بینیم که البته با قیمتی بسیار کمتر از پورشه واقعی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

سایپا / مشخصات لاماری ایما

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قلب خودروی لاماری ایما است که این پیشرانه می تواند حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.

سایپا

سایپا / لاماری ایما

شرکت سازنده ادعا می‌کند شتاب صفر تا صد لاماری ایما برابر با 9.5 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.6 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. اعدادی که تا زمان بررسی میدانی در مورد تحقق آن‌ها باید صبر کرد. پیشرانه لاماری ایما از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و همان‌طور که انتظار می‌رود، از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و اصطلاحا تک دیفرانسیل است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: