پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات تازه از مرحله جدید فروش سایپا . سایپا این محصول را به صورت فروش فوری عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا این محصوب را بدون قرعه کشی به فروش می رساند.

گروه خودروسازی سایپا اطلاعیه آغاز تکمیل مراحل ثبت‌نام ساینا s بدون قرعه‌کشی را منتشر کرد.

 ​فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

بر اساس گروه خودروسازی سایپا مادرانی که در سامانه یکپارچه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام کرده و اولویت ایشان زمستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ پیامک به ایشان ارسال شده است می‌توانند برای شرکت در جدیدترین پیش‌فروش سایپا اقدام کنند.

ساینا S طبق قیمت روز کارخانه سایپا عرضه شده است اما به دلیل اینکه این عرضه مربوط به طرح پیش‌فروش سایپا است تنها مبلغ پیش فروش که نزدیک به ۱۲۴ میلیون تومان است قطعی است و قیمت نهایی ساینا S طبق قیمت روز موعد تحویل یعنی اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از روز سوم مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی ساینا اقدام کنند.

محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. همچنین حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد و امکان ثبت نام ساینا sبرای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

طبق اطلاعیه پیش فروش سایپا، تنها مادرانی که در سامانه یکپارچه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی ساینا اس اقدام کرده و اولویت ایشان زمستان سال ۱۴۰۲ تائید و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ پیامک به ایشان ارسال شده است می‌توانند برای شرکت در جدیدترین پیش‌فروش سایپااقدام کنند.(اقتصادآنلاین)

پیشرانه‌ای که چند سالی است شرکت سایپا در اکثر محصولات خود استفاده می‌کند، موتور M15 است. این پیشرانه همان پیشرانه ارتقا یافته خودروی پراید است که تولید نسخه سدان آن، چند سالی است توسط سایپا متوقف شده است.

پیشرانه M15 یک موتور چهارسیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر است که در نسخه دنده‌ای، از طریق گیربکس 5 سرعته، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اما اخیرا سایپا خبر از عرضه ساینا دنده اتومات می‌دهد که به احتمال قوی، یک گیربکس CVT ضعیف باشد.

به لطف استاندارد آلایندگی یورو 5 و دریچه گاز برقی که روی تیپ‌های جدیدتر این خودرو قرار گرفته است، مصرف بنزین افزایش قابل توجهی داشته است./تجارت نیوز

این رشد در حالی در بازار امروز رقم خورد که تصور می شد با توجه به تعطیلات آخر هفته روند قیمتی در بازار یا شکل ثابت داشته باشد و یا خودروهای داخلی با افت راهی بازار شوند، اما برخلاف تصورات امروز پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپایی‌ها رشد قیمت را تجربه کردند.

 براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» با افزایش 18 میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و رشد قیمت «کوییکR» هم در بازار 11 میلیون تومان بوده است.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.    در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 550 میلیون تومانی شد و رشدی 18 میلیون را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و  رشد 11 میلیونی داشت و قیمت «کوییک معمولی» هم 332 میلیون تومانی شد و افزایش آن به 3 میلیون رسید. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 330 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 10 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز رشد 2 میلیونی داشت در بازار 325 میلیون تومانی ماند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: سامانه یکپارچه برای کسانی که در نوبت دوم ثبت‌نام کردند اما خودرو به آنها تعلق نگرفت، شهریور امسال باز می‌شود، در این نوبت «‌محصولات جدید» و «ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان» برای انتخاب این افراد عرضه می‌شود تا دوباره خودرو انتخاب کنند و در نوبت تحویل قرار گیرند.

مهدی تقدسی درباره تعیین‌تکلیف متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند اما بر خلاف رویه سامانه، با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند، اظهار داشت: ‌همان طور که قبلا هم اعلام شد، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه‌ خودرویی به آنها تعلق نگرفت، ‌در شهریور امسال حتما باز می‌شود و براین اساس این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اظهار داشت: در دور دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه به 97 درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند، طبق نوبت‌‌بندی تعیین شده خودرو تعلق گرفت اما 3 درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت‌‌های سازنده خودرو و مدل‌های عرضه در سامانه یکپارچه برای شهریور مشخص است؟ اظهار داشت: نوع خودرو و شرکت‌های سازنده حاضر در آن عرضه، با لحاظ «ظرفیت جذب‌نشده خودروسازان» و همچنین «ارائه محصولات جدید»، در شهریور ماه برای آن 3 درصد باقیمانده (‌متقاضیان نوبت دوم‌ که خودرویی به آنها تخصیص داده نشد) خواهد بود که ‌در قالب «طرح جایگزین» امکان انتخاب خودروی جدید برای آنها فراهم می‌شود.

به گفته تقدسی این 3 درصدی که با عدم تخصیص مواجه شده‌اند، خودروی خودر را از میان خودروهای پرتقاضا انتخاب کرد‌ه‌اند و از آنجا که تعداد تقاضا‌ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: