پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

به گزارش سایت فردا،  بر اثر‌ انفجار و آتش سوزی در بیمارستان «ابن الخطیب» واقع در منطقه زعفرانیه در بغداد، ۵۵ نفر تاکنون جان باختند؛ این بیمارستان مخصوص‌ بستری بیماران کرونایی است.

فیلم/ لحظه انفجار مرگبار کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان کرونایی

منابع خبری در بغداد اعلام کردندکه این آتش سوزی بر اثر انفجار تعدادی از کپسولهای اکسیژن رخ داده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به وزیر بهداشت عراق، درگذشت تعدادی از شهروندان این کشور را در حادثه انفجار بیمارستان بغداد تسلیت گفت.

 سعید نمکی در این پیام خطاب به دکتر حسن التمیمی وزیر بهداشت جمهوری عراق نوشت: با اندوه بسیار، خبر درگذشت و جراحت تنی چند از شهروندان عراقی و جمعی از همکاران مدافع سلامت در انفجار بیمارستان خطیب بغداد را دریافت کردیم، ضمن عرض تسلیت این حادثه غم انگیز به شما، دولت و ملت عراق، بار دیگر بر ایستادگی همیشگی در کنار کشور دوست و برادر عراق و آمادگی در امدادرسانی و یاری رسانی در همه سطوح مقابله بابحران همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکید می‌کنم.

از خداوند متعال برای خواهران و برادرانم که جان خود را از دست داده اند، طلب غفران و رحمت واسعه الهی داشته و برای مجروحان این حادثه، شفای عاجل مسئلت دارم.

 بر اثر انفجار کپسول اکسیژن در یک بیمارستان در بغداد در شب گذشته(شنبه) که به آتش سوزی گسترده منجر شد، براساس اطلاعات اولیه دستکم ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: