پایگاه خبری خانه فوتبال:

احتمالاً تا همین 20-15 سال پیش تصور دستیابی به‌ وسیله‌ای که تا این اندازه همراه انسان باشد، امکان‌پذیر نبود. این اتفاق، یعنی حضور تلفن همراه در زندگی انسان فرصت بزرگی برای کسب‌وکارها فراهم کرد تا بتوانند ارتباط مناسبی را با مشتریان برقرار کنند، یعنی سراغ بازاریابی پیامکی بروند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و دیگر خدمات اس ام اسی، اصلی‌ترین شیوه تبلیغات موبایلیست که شما هم می‌توانید در کسب‌وکارتان استفاده کنید. من هم برای اینکه بیشتر راهنمایی‌تان کنم، این مسیر را بر اساس "شرکت ملی پیامک" به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه پیامکی توضیح خواهم داد.

روش استفاده از بازاریابی پیامکی

اما باید این سؤال را مطرح کنیم که یک فرد یا شرکت چگونه به تنهایی می‌تواند راه ارتباط به موبایل حدود 80 میلیون ایرانی را پیدا کند؟ آیا این کار برای شرکت‌های غیر متخصص مقدور می‌باشد؟

راه مناسب برقراری این ارتباط در خدمات شرکت "ملی پیامک" نهفته است. کسب‌وکارها می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال اطلاعات خود در پنل ملی پیامک دسترسی به ارسال پیام برای تمام شماره‌های فعال ایرانی داشته باشند.

اما این گام اول برای تبلیغات شماست. گام دوم برنامه‌ریزی و ارسال متون هدفمند است تا بتوانید اثرگذاری بیشتری روی مخاطب داشته باشید و به خرید ترغیبش کنید.

چرا بازاریابی پیامکی؟

امروزه می‌توان این‌طور ادعا کرد که رایج‌ترین وسیله ارتباطی و تبلیغاتی گوشی تلفن همراه است، به بیان ساده‌تر تلویزیون، رادیو، وب‌سایت، بیلبورد و سایر روش‌های تبلیغاتی همگی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

در واقع اگر بتوان راهی مستقیم به موبایل تمام مخاطبان پیدا کرد که ضمانت دیده شدن (نرخ تبدیل) بالایی داشته باشد، آن راه اولین گزینه تبلیغات خواهد شد و بازاریابی پیامکی همه این ویژگی‌ها را دارد.

در ادامه جزئی‌تر به ویژگی‌های خوب بازاریابی پیامکی اشاره می‌کنیم که موجب رضایت مخاطبان از سامانه ملی پیامک شده است:

اطمینان از رسیدن پیامک به دست مخاطب

هنگامی که فرد از پنل ملی پیامک استفاده می‌کند، مطمئن است که پیام به دست مخاطب هدف می‌رسد، همچنین از طریق فایل گزارش در جریان شماره‌های لیست سیاه هم قرار می‌گیرد.

متاسفانه در سایر روش‌های تبلیغاتی ممکن شما اطمینانی دربارۀ دریافت پیامتان دارید و ممکن است تعداد زیادی از شهروندان از کسب‌وکار، محصولات یا خدماتتان آگاه نشوند.

پیامک تبلیغاتی خوانده می‌شود!

مطمئن باشید که مخاطب بعد از دریافت پیام شما، آن را می‌خواند. در واقع، هیچ مخاطبی یک پیام مفید را نادیده نمی‌گیرد. تهیه محتوای گیرا رکن اصلی هر تبلیغ است و تحقیقات نشان داده که ارسال پیامک نرخ بالای تبدیل (باز شدن) دارد.

مقرون‌به‌صرفه و خوش قیمت!

یکی از مزایای مهم بازاریابی پیامکی تعرفه مناسب آن است، که می‌توانید در لینک www.melipayamak.com/price مشاهده کنید، ازاین‌رو در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات، به خصوص برای استارتاپ‌ها و فروشگاه‌های تازه‌تاسیس، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

سریع ترین روش تبلیغات

شما در ملی پیامک از تهیه پنل تا ارسال پیامک تنها چند کلیک فاصله دارید. در واقع، بعد از ارسال مدارک، می‌توانید در عرض یک ساعت یک پنل به همراه تعدادی پیامک هدیه دریافت کنید و با انتخاب جامعه هدف خود تبلیغات را شروع کنید.

قابلیت ارتباط مستقیم و دریافت بازخورد از مخاطب

پنل پیامکی یک راه ارتباطی دو طرفه با جامعه هدف است. در این پنل علاوه‌بر قابلیت ارسال پیام، با داشتن خط اختصاصی قابلیت دریافت پیام مخاطب هم تعریف شده است، در نتیجه شما می‌توانید با تمایل مشتری، منتظر دریافت نظرات و بازخورد وی باشید و تعامل خوبی با مخاطبان داشته باشید. حتی با این روش، می‌توانید پیش‌بینی کنید که کمپین شما چقدر موفق خواهد بود. اما نتیجه سایر روش‌های تبلیغات تنها در نتایج میزان فروش یا برندینگ مشخص می‌شود.

کاربری ساده و مدیریت توسط افراد

پنل پیامکی که از ملی پیامک دریافت می‌کنید، به سادگی قابل استفاده است. محیط کاربری ساده، همراه با توضیحات مفصل به زبان فارسی ارسال پیامک تبلیغاتی را برایتان راحت کرده و می‌توانید با هر سطح دانش زبان یا کامپیوتر از سامانه استفاداه کنید.

انعطاف‌پذیری بالای بازاریابی پیامکی

با توجه به گسترش دانش در همه حوزه‌ها، بازاریابی پیامکی هم پیشرفت چشمگیری داشته است. این قابلیت باعث شده تا هر کاربری مطابق با نیاز خود بتواند از ویژگی‌های ارسال پیامک استفاده نماید.

وب‌سرویس‌ سیستمی است که به کاربران حرفه‌ای امکان اتصال پنل را به وبسایت یا اپلیکیشن می‌دهد، پس از این اتصال دیگر نگران مدیریت پنل خود نخواهید بود. همچنین پیامک وردپرس یکی از دیگر امکانات پنل پیامکی است که با اتصال به وبسایت های فروشگاهی، بازاریابی حرفه ای را رقم میزند.

 

حفظ ارتباط با مشتری

حتماً می‌دانید علم فروش می‌گوید "حفظ مشتری برای مجموعه هزینه‌ای بسیار کمتر از جذب مشتری جدید" خواهد داشت. از این رو شاید بتوان بازاریابی پیامکی را بهترین و مناسب‌ترین روش حفظ ارتباط با مشتری دانست.

سامانه ملی پیامک مناسب نیاز شما

اگر شما نیز مانند هزاران کاربر سامانه‌های پیامکی با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیده‌اید که بازاریابی پیامکی می‌تواند تأثیر شگرفی در تبلیغات و برندسازی‌تان داشته باشد و نیاز به راهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند دارید، با ملی پیامک تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنم برای تهیه پنل در  سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا بعد از ارائه مدارک ضروری، بتوانید از مشاوره تیم پشتیبانی هم استفاده کنید. شماره تماس ملی پیامک 02163404 است که در روزهای کاری از ساعت 8 صبح تا 9 شب در حال مشاوره به کاربران است و در روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر پاسخگوی شما خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: